Na tyto projekty jsme hrdí
Pomáháme B2B firmám, velkým značkám i startupům digitálně růst.
První online konfigurátor zbraní na světě
Pro klienta Česká zbrojovka jsme vytvořili unikátní konfigurátor zbraní, který je přímo napojený na výrobu.
Jaegermeister – Partnerský portál
AITOM vytvořil webové stránky s klientskou zónou pro partnery klienta. Na míru byl naprogramován statistický modul pro vkládání číselných kódů a vyhodnocení počtu nakoupených produktů dle klienta.
Drivalia – automatizace kampaní
Pro klienta Drivalia jsme automatizovali a optimalizovali performance kampaně.
Toys and Stories – StartUp
Pomoc startupu ve fázi “ladění” produktu/služby a příprava na škálování projektu vč. samotné realizace.
ČEPRO – kariérní web
Pro společnost ČEPRO jsme provedli Vstupní studii a analyzovali jsme, jak správně komunikovat nabídku jednotlivých pracovních pozic.
AGC Plasma – Zahraniční projekt B2B
Cílem projektu bylo vyrobit nový web v AJ a zajistit mu marketingovou podporu tak, aby celosvětově generoval nové relevantní poptávky.
Česká zbrojovka – Shooting Academy
Česká Zbrojovka Academy je nový marketingový kanál, který měl za hlavní cíl zvýšit brand awareness a propagaci produktů ve velmi regulovaném oboru.
AGC Glastetik – Vstupní studie, vývoj webu, marketing
Společnost AITOM se kompletně postarala o online marketingovou strategii a aktivity společnosti AGC Glastetik.
Atlas Copco – Vstupní studie a vývoj webu
Atlas Copco chtělo spustit kampaň na podporu nové technologie použité ve svých průmyslových kompresorech. Ta ovšem nešla směřovat na stávající korporátní web, proto jsme navrhli řešení formou microsite.
Engel Volkers – kariérní web
Pro realitní společnost jsme vytvořili kariérní web a připravili facebookovou kampaň na akvizici nových obchodníků.
Ministerstvo zahraničních věcí – Zadání pro tendr státní správy
Ministerstvo zahraničních věcí poptávalo tvorbu nového webu. AITOM se zúčastnil tržní konzultace a vysvětlil význam Vstupní studie.
ČHMU – Zadání pro tendr státní správy
AITOM pro Český hydrometeorologický ústav připravil kompletní zadání veřejné zakázky na tvorbu nového webu.
AITOM – Microsite pro podporu prodeje služeb
Cílem projektu bylo vytvoření lead generátoru a snížení nákladů na nový lead skrze kampaně na sociálních sítích a nabídky stažení e-booku na téma Uživatelského testování zdarma. Mimo to také možnost nastavení automatizovaných mailingových kampaní. Vlastní očekávání a cíle jsme mnohonásobně překonali.
Co říkají naši klienti
Naše ocenění
Naše projekty přihlašujeme do prestižních oborových soutěží a pravidelně se umisťujeme na předních příčkách.
32 ocenění
2015–2023
22 ocenění
2015–2023
Naše know-how
Pravidelně přednášíme na oborových konferencích a jsme zvání do podcastů, abychom nasdíleli naše zkušenosti z témat “Revenue Operations”, “B2B marketing”, “Vstupní studie” a také naše Case Studies.
Videozáznam Webtop100
Praktický online marketing pro B2B firmy
3 případové studie z B2B vč. výsledků – Česká Zbrojovka, Atlas Copco a ISOVER.
Podcast
Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit?
Jiří Rostecký & Daniel Musil – MladyPodnikatel.cz
Podcast
Jak prodat stlačený vzduch? Atlas Copco Case Study
Lukáš Smelík & Jan Krejčí & Daniel Musil – VšeOPrůmyslu.cz
Podcast
B2B digitální marketing – praktické tipy
Michal Mládek & Daniel Musil – WebTOP100