Větší reklamy v pravém sloupci
Reklamy v pravém postranním sloupci budou podobné jako
v „news feedu“, tedy hlavním kanálu nových příspěvků. Reklamy a sponzorované
příspěvky budou větší a obrázky budou ve stejném poměru, jako jsou mezi
vybranými příspěvky. Marketéři a grafici již nemusí připravovat více variant
jednoho obrázku jako doposud. Facebook pochopitelně zveřejnil i náhled:
A co změna přinese?
Dle Facebooku to bude především lepší zážitek z reklam,
podle dosavadního testování vykazují příspěvky až 3x vyšší míru zaujetí.
Tvůrci reklam ocení již zmíněný stejný formát obrázků reklam
jako ve vybraných příspěvcích. Ruku v ruce se zvětšením obrázků také půjde
snížení počtu zobrazených reklam. To může mít za následek zvýšení ceny reklamy,
která by ale měla být vykoupena právě vyšším zaujetím.
Závěrem lze jen dodat, že nový formát reklam bude nasazován od
druhé poloviny dubna a po nějaký čas poběží zároveň oba formáty reklam, jak
starý, tak tento.