Konec roku 2014 byl plný bilancování, vyhodnocování, jak jsme si po celý rok vedli. Splnili jsme vše, co jsme si předsevzali? My jsme se rozhodli pro stručnou rekapitulaci až v měsíci lednu (nikdy nevíte, co se v posledních dnech roku může udát). A teď se do toho konečně můžeme obout. Jaký byl rok 2014 v AITOMu? Podívejme se na něj pěkně popořádku!
Leden
Start roku byl plný velkých událostí. Firemní web AITOMu prodělal rozsáhlý redesign a kompletně změnil svou tvář. Leden byl také ve znamení prodlužování spolupráce mnoha projektů, příkladem je spolupráce s městskou částí Praha 8. Také jsme spustili web pro specialistu na dotace společnost MIDA Consulting , který zaznamenal na otevřené scéně velký úspěch, ale nebudeme předbíhat.
Únor
O něco kratší měsíc únor byl také bohatý, a to nejen proto, že jsme úspěšně dokončili web bohatybujon.cz pro značku Knorr, v dílně AITOMu vznikl mimo jiné také e-shop pro unikátní značku Vivobarefoot.
Březen
Pouštíme se do nových projektů a zároveň připravujeme první vlaštovky pro web hako-mzdy.cz. Máme první pozitivní ohlasy na redesign firemního webu AITOMu. A to náš těší!
Duben
Vyhráli jsme si při vývoji mobilní aplikace BonusAlert, na niž jsme v měsíci dubnu začali pracovat. Zároveň jsme spustili mobilní aplikaci MerkurMania pro síť kasín Merkur.
Květen
Běháte rádi a pro dobrou věc? Pak jste se možná zúčastnili oblíbené akce Běh pro Paraple. AITOM se také zapojil, web Běh pro Paraple totiž pochází z dílny AITOMu!
Červen
Po webu bohatybujon.cz a vývoji mobilní aplikace Muj nákup přišla na řadu nová výzva pro značku Knorr. V měsíci červnu spatřil světlo světa nový responzivní web knorr.cz. Utužování vztahů v týmu není nikdy dost, tak jsme se vydali na firemní teambuilding. V jeho rámci jsme navštívili i sousední Polsko, kde jsme snažili chytnout „zlatou rybku“ pro stěstí.
Červenec
Léto běželo v plném proudu, sluníčko svítilo a stín aby jeden pohledal. A my v AITOMu? Zcela tematicky jsme finišovali se spuštěním webu pro specialistu na stín, společnost PLAS.
Srpen
I digitální agentura musí dbát na papírovou formu sebeprezentace, proto jsme do toho praštili a rozhodli se připravit firemní brožuru s čitelnými informacemi o našich službách, přehledech klientů i faktů, proč chtít web, e-shop, mobilní aplikaci a služby online marketingu od AITOMu. Podívejte se na výsledek brožury v elektronické podobě.
Září
Spouštíme další nové weby! Redesignem prošel např. web pro investiční společnost AMISTA IS nebo web pro výrobce a distributory luxusních kuchyní Sedlák Interiér. Měsíc září nebyl pouze o vývoji webů. Pro našeho klienta, značku lékáren Dr. Max, jsme připravili kreativní digitalizaci materiálů pro e-learning, na jehož technickém vývoji bude AITOM v roce 2015 pracovat.
Říjen
I přesto, že začal sychravý podzim, říjen byl v AITOMu hodně sladkým měsícem.Zakousli jsme se totiž do vývoje responzivního webu pro Orion a soutěžní aplikace Modré z nebe. Mimo jiné jsme se pustili do prvních analytických pracích pro nový projekt S. O. S. DEKORACE a propagace v rámci online marketingu pro projekt společnosti Delloite.
Listopad
Slavili jsme a pěstovali kníry! Důvodem naší radosti bylo vítězství v několika kategoriích prestižní soutěže WebTop100. První místo jsme v kategorii firemní web získali hned dvakrát! V oboru IT za náš vlastní firemní web aitom.cz a v oboru Obchod a služby B2B za web midaconsulting.cz. Pro milovníky zlatavého moku a našeho nového klienta značku Stella Artois jsme vyvinuli speciální soutěžní aplikaci pro tablety.
Třešničkou na dortu pracovně nabitého listopadu bylo spuštění prvního webu na novém redakčním systému AitomCMS 5. Ten je nástupcem dosavadního AitomCMS 3 a nabízí velkou řadu nových funkcí i technických novinek.
Prosinec
A konečně měsíc prosinec, na jehož počátku jsme spustili web, na který jsme opravdu hrdí – responzivní web pro Asociaci UX, jejichž se AITOM stal technologickým partnerem.
Uff! Bylo toho hodně, a to je jen stručný výběr toho nej. Rok 2014 byl opravdu perný. Rok 2014 v AITOMu to je přes 350 klientů, se kterými jsme spolupracovali, jsou to také desítky úspěšných nových digitálních projektů, přes 40 nových klientů, více než 250 hodin meetingů, přes 20 společných snídaní, tisíce hodin vývoje redakčního systému AitomCMS 5, stovky realizovaných nápadů a především 365 dní strávených v perfektním kolektivu pod značkou AITOM.
Ať je rok 2015 stejně úspěšný jako ten minulý a ještě o kousek lepší!