Trendy e-mail marketingu
Chceme být trendy, proto jsme vyrazili na školení trendů v e-mail marketingu. Tipy na e-mail marketing si poslechli jak zkušení marketéři (opakování je matka moudrosti), tak i naši konzultanti.
Na semináři jsme probrali všechny důležité kroky e-mailingu. Vytvoření unikátního obsahu, budování loajální komunity, vztahů a důvěry a samozřejmě taky tvorbu strategie obchodních nabídek, testování, analýzu, měření sběr dat a zlepšování. Jednotlivé kroky k dokonalému e-mailingu byly protkány i praktickými úkoly, na kterých jsme se vyřádili.
7 poutavých dat výzkumu Trendy v e-mail marketigu 2015
O své poznámky se rádi podělíme. Přečtěte si 7 zajímavých dat, které jsou výstupem průzkumu společnosti Quanda International, do kterého se zapojilo 279 respondentů. Ti odpovídali na otázky týkající se e-mailové komunikace.
- Nejčastějším e-mailovým klientem je Outlook s 38,5 % uživateli v těsném závěsu je Gmail, Seznam a Centrum.
- E-maily na mobilu otevírají nejčastěji majitele společností a manažeři.
- Až 75,5 % respondentů preferuje HTML formát e-mailu, e-mail s obrázky a odkazy, jen 24,5 % upřednostňuje prostý text.
- 99 % respondentů si svojí e-mailovou adresu nemění nikdy nebo výjimečně.
- Až 74,1 % respondentů očekává, že obdržený e-mail bude obsahovat obrázky i texty.
- Více než 72 % příjemců kontroluje své e-maily i v průběhu víkendu.
- Dobrou zprávou je, že téměř 80 % respondentů si prostřednictvím nabídky v e-mailu koupí produkt alespoň 1 x ročně.
Jak bylo na Tuesday: když firma roste
Každý nějak začínal, o inspirativní příběhy s dobrými konci se podělili přednášející na networkingové akci Tuesday na téma: Když firma roste: radosti a obtíže a AITOM si to nenechal ujít. Na pódiu se představili přednášející jako: Ondřej Tomáš zakladatel Clever Maps, zakladatel CDN77 Zdeněk Cendra nebo spoluzakladatel Ritetag Michal Hudeček.
O své postřehy z akce se s námi podělil Jakub Provazník, obchodní ředitel AITOMu: „Líbilo se mi, jak se majitele rostoucích firem snaží vše maximálně zjednodušit a soustředí své síly na zákazníka a rozvoj produktu. Zmíním zakladatele firmy CDN77 Zdeňka Cendru, který prozradil, jak to mají s plánováním. Většinu aktivit plánují na týden dopředu, ne na déle, to proto, aby udrželi soustředění. Učí lidi ve firmě pracovat jednoduše, tak aby se vše, co dělají, vešlo na jednu A4, větší dokumenty nikdo stejně nečte.“