Akce od La Degustation Online nabízí tři desetiminutové prezentace, následnou panelovou diskusi a poté networking spojený s gurmánským zážitkem. Tématické diskuzní večery řeší ožehavá témata z oblasti digitální komunikace a nových médií a pořádá je Asociace.BIZ.
Desetiminutové prezentace měli pro nás připravené Michal Hanáček z Pilulka CZ/SK, Karel Duchek, který se podílel na mnoha reklamních kampaních a Matej Kováčik, který v současné době působí v Actum+ na pozici e-mailing konzultanta. Hned na úvod jsme měli možnost získat drink s webovou aplikací od agentury Wunderman. Skrze Facebook aplikace získala naše data a hurá na bar pro drink.
Kdo na networkingu o e-mailingu vystoupil?
Opakování je matka moudrosti, proto jsme si v první prezentaci připomněli typy e-mailů a co je třeba vědět o našich zákaznících. Dále, zda a proč je dobré personifikovat a jak si vedou automatické kampaně. Na závěr byl zmíněn Seznam.cz a novinka letošního roku třídění e-mailů do složky „hromadné“.
Karel Duchek nám naopak pověděl o e-mailech z pohledu spamů a fakta jako například, že za 1 týden mu přišlo 27 e-mailů od 3 e-shopů a že pouze v 5 z 27 e-mailů bylo v předmětu slovo „sleva“. V poslední prezentaci jsme byli provedeni automatickými kampaněmi, opět bylo zdůrazněno, že by se e-maily měly personifikovat a testovat pomocí A/B testování.
Ať žije e-mail!
Po každém vystoupení byl prostor pro dotazy a následně se konala panelová diskuse, ve které přednášející diskutovali nad otázkami spojenými s daným tématem. Diskuze se navíc zúčastnil i Pavel Kropáček z advokátní kanceláře Kropáček LEGAL, který mimo jiné provozuje webový projekt PrávoProPodnikatele.cz. Na závěr zazněla při diskuzi otázka, kde je budoucnost e-mailingu. Diskutující se přitom shodli, že potenciál e-mailingu je veliký a že e-maily ještě neřekly své poslední slovo.