Letošní vyhlášení soutěže WebTop100 probíhala v duchu vzhůru ke hvězdám, takže nechyběly světelné meče, dobytí měsíce ani setkání s mimozemšťany. I my jsme opět vyletěli na vyšší pozice úspěchu, kdy jsme letos získali celkem 3 cenné medaile a to je o jednu více, než v loňském roce.
Jak se umístily naše projekty?
Kategorie Firemní web/Gastronomie:
Webové stránky www.orioncokolada.cz získaly skvělé 2. místo. V této kategorii bylo vítězství nejtěsnější. Ne, nemáme chybu na stupíncích. Na druhém místě se umístili se shodným počtem bodů weby Orionu a Bistrotéky La Bottega.
Kategorie Firemní web/Obchod a služby B2C:
AITOM doslova ovládl kategorii Obchod a služby B2C. Získali jsme druhé místo se stránkami www.aktivni-vinne-sklepy.cz, na třetím místě se umístil web interiérového studia www.sedlakinterier.cz. Podobně jako v kategorii E-mailingová kampaň nám vítězství vyfouknul Globus.
Jak hodnotí projekt Aktivní vinné sklepy porotce Jiří Tvrdek? „Na první pohled velice zajímavá prezentace, která přímo vybízí k hlubšímu zkoumání. Velice vkusně působí úvodní logo i výběr fotografie. Odstavcové písmo svým geometrickým charakterem příjemně vyvažuje zdobnost logotypu.“
Hodnocení webu Sedlák Interiér od porotce Jana Klesly: „Nabídka luxusního nábytku míří na specifickou klientelu a dojmu luxusu se snaží dosáhnout i použitými barvami a celkovým vzhledem. Sympatické je představení týmu a jejich zobrazení na ilustračních fotografiích, stejně jako nenápadné a nepříliš násilné zdůraznění tradice firmy. Dobrá je i mobilní verze webu.“
Hodnotilo se 5 základních stavebních kamenů webu:
- User Experience – zážitek uživatele, hodnotí se především použitelnost a přehlednost
- Grafika
- Technické řešení
- Optimalizace pro mobily
- Obsah
Děkujeme vám všem za podporu. Ostatním vítězům gratulujeme a těšíme se na to, s jakými projekty budeme zápolit příští rok. Kompletní výsledky všech kategorií najdete zde.
To nejlepší z digitálního marketingu v roce 2015
Slavnostnímu vyhlášení předcházela konference To nejlepší z českého digitálu. Letos jsme přispěli svou troškou do mlýna i my. Jakub si připravil přednášku o tom, jak postupovat při redesignu. Přednáška sklidila zasloužený úspěch a několik návštěvníků konference si s námi po přednášce přišlo o redesignu povídat.
Pokud jste přednášku neslyšeli, máte možnost aspoň nahlédnout do prezentace.
Jak dopadly ostatní AITOMácké projekty?
-
microsite Voxx
„Web je na první pohled líbivý a přehledný. Dočtu se základní info o výrobě, materiálech, a dokonce i o tom, že každá ponožka se hodí na něco jiného a je designovaná pro speciální funkci. Chválím stále viditelné CTA k přechodu do e-shopu.“ Tomáš Kleňha
-
microsite Brandmicrosite
„Technicky čistá řemeslná práce. Vcelku hezké animace, mohlo by jich klidně být více, microsite o microsite by si to zasloužila. Responzivní řešení dobře zpracované a datové optimalizace také dávají smysl. Není co vytýkat.“ Tomáš Kleňha
-
mobilní aplikace Bonus Alert
„Velice příjemný koncept – gratuluju! Appku bude určitě rád promovat Fandor na www.skrblik.cz. Z hlediska designu jde o slušný standard s přehlednou navigací.“ Vítězslav Válka
„Pro mě je tato aplikace konečně něco technicky unikátního – automatické upozorňování na výhody v okolí je v souladu s trendem context-aware aplikací.“ Petr Dvořák
-
web Amista
„Web investiční společnosti Amista je jednoduchý, přehledný a na zájemce o investování do fondů zcela jistě působí důvěryhodně. Struktura webu je povedená, stejně jako obsah, který detailně představuje obor činnosti společnosti stejně tak jako odvětví samotné.“ Michal Acler
-
web SOS dekorace
„Líbí se mi, že je web responzivní a umí se přizpůsobit menším mobilním zařízením. Oceňuji i posílání bezpečnostních hlaviček, které uchrání návštěvníky webu před některými případnými útoky. Webu dávám plný počet bodů, gratuluji!“ Jiří Knesl