Každý rok totiž ovládne nějaké téma. Jubilejní 15. ročník soutěže se odehrával ve starověkém Egyptě. Během večera jsme luštili šifry, učili se hieroglyfům a ti odvážnější mohli dokonce usednout na faraonský trůn a stát se tak rovným bohům.
AITOM získal se svými projekty 1., 2., 3., 4. a 5. místo.
Zlatá medaile putuje do Svijan
Zlatou medaili získal v kategorii Firemní web/Gastronomie web Pivovaru Svijany. Stránky zvítězily s velkým náskokem, v celkovém hodnocení získaly 74 %. Webové stránky jsme vyvinuli ve spolupráci s agenturou SilentService, která má na starost především komunikaci fanoušky a médii.
Na druhém místě se umístil web Aromi (59 %), na třetím pak PROFICATERING (50 %).
Jak hodnotí web pivovaru porota:
Jan Kolář: „Svijany jsou z webu cítit na každý scroll a práce se značkou je odvedena na jedničku.“
Jana Vašáková: „Internetové stránky Pivovaru Svijany jsou přehledné, uživatelsky pohodlné. Nabízí zajímavé informace, design odpovídá spotřebitelům.“
Stříbro pro Atrium.cz
V kategorii Firemní web/Obchod a služby B2C se o druhé místo dělí s celkovými 74 % web stavitelské firmy Atrium z naší dílny a stránky obchodního centra Palladium.
Na zlaté příčce se umístil projekt Smilebox (85 %).
Jak hodnotí web Atria porota:
Martin Valas: „Jednoduchý a přehledný web, který vhodným způsobem prezentuje fotografiemi jednotlivé domy, reference i další obsah. Je příjemné zde strávit nějaký čas a přečíst si, co mě zajímá, protože textům (a vůbec obsahu zde) byla věnována opravdu velká péče a vhodně vypracovaný vizuální systém to jen umocňuje.“
Petr Michl: „Web Atrium.cz působí velmi robustně, ale zároveň přehledně. Když si někdo kupuje dům, potřebuje hodně informací a je jim ochotný věnovat svůj čas. Web mu v tomto nabízí mnoho obsahu, který je ale dobře strukturován a je pochopitelný i pro laika.“
Bronz zůstává v AITOMu
Bronzovou medaili si odnášíme za webové stránky aitom.cz (68 %). Náš web soutěžil v kategorii Firemní web/Marketingové a IT agentury.
Překonaly nás pouze stránky agentury PragueBest a HouseofŘezáč.
Jak hodnotí web AITOMu porota:
Marek Hlavica: Web nabízí příjemnou orientaci a vede návštěvníka po logické linii. Přitom mu nabízí možnost „nořit“ se přirozeně do zajímavostí, odboček či větších hlubin dílčí problematiky.
Lukáš Majzlan: Plusové body dávam za to, že web sa snaží vybočiť zo štandardu a využíva bočnú navigačnú lištu a layout na celú šírku prehliadača. Design webu celkovo podporuje vnímanie značky a posilňuje jej pozíciu u cieľových skupin.
Jak porotci hodnotí další naše projekty
Kompletní výsledky letošního ročníku najdete zde.
Bramborová medaile za 4. místo patří mikrostránce Tapito, microstránka získala hodnocení 68 %. 5. místo získaly stránky Instructor se ziskem 60 %.
- Instructor.cz
- Tomáš Berger: Na webu jsou všechny zásadní informace, které návštěvník daného webu může očekávat, jsou komunikovány srozumitelnou formou. Oceňuji přehlednost informací a jasné členění jednotlivých témat.
- Jan Mikulášek: Web jednoduše a přehledně prezentuje nabídku společnosti na jednotlivá školení, stručně popisuje jednotlivé produkty a jasně a bez problémů vede uživatele k odeslání poptávky, případně dotazu. Jeden z hlavních konverzních nástrojů webu – formulář – je skvěle vyřešen.
- Tapito
-
Vanda Šteglová: Pěkná, čistá, moderní landing page orientovaná na benefity a důležité informace. Velké plus za user reviews a blog.
O soutěži WebTop100
WebTop100 je největší česká soutěž digitálních projektů. Odborná porota hodnotí 4 základní kameny každého webu: user experience, grafika, technické řešení, obsah. Všechny medailové projekty získaly plný počet bodů za technické řešení. Ve všech ostatních kategoriích si vedeme nadprůměrně.
Slavnostnímu vyhlášení přechází konference, na které se prezentují případové studie nejúšpěšnějších českých projektů, trendy a inovace. Již druhým rokem jsme měli tu čest na konferenci přednášet. Vloni přednášel Jakub Provazník o tom, jak správně naplánovat redesign, letos vystoupil Daniel Musil s případovou studií a argumenty, proč má smysl testovat e-mailové kampaně.