Co přimělo Mailchimp změnit dlouholetou politiku, díky které byla automatizace vyhrazená jen firmám, které si mohli dovolit platit nemalou částku? Na oficiální blogu nástroje se dočtete:
„V MailChimpu bylo vždy naším posláním pomáhat malým podnikatelům růst. Automatizace umožňuje našim zákazníkům vytvářet sofistikované kampaně, které jim pomohou konkurovat větším společnostem. Chceme dát všem – bez ohledu na typ účtu nebo velikost seznamu – příležitost využít naše nástroje automatizace.“
Účet zdarma můžete stále využívat do 2 000 kontaktů. Chcete automatizaci zkusit? MailChimp pro vás připravit rozsáhlý manuál.
Co novinka znamená, že teď si automatizovanou kampaň může dovolit každý. Komunikace se zákazníky může dosáhnout na úplně nový rozměr! V Labeloo například využíváme automatický vzkaz pro zasílání slevy na první nákup. Eurohypotéka či Prevent zasílají vzdělávací automatické e-maily. Jakou automatizaci by mohli ocenit vaši zákazníci? Napište nám!