Právě takovým klientem jsou pro nás SOS dětské vesničky. Srdcový projekt, se kterým jsme ušli už pěkný kus cesty a ve kterém se propojuje smysluplné poslání s promyšleným digitálním řešením.
A protože to funguje, jedeme dál!
Nezisková organizace s profesionálním přístupem k marketingu
Praxe ukázala, že pokud má nezisková organizace dobrý management, správně definovaný cíl a umí si obstarat zdroje, může v online marketingu dosahovat stejně dobrých nebo ještě lepších výsledků než komerční zadavatel. SOS dětské vesničky to ve spolupráci s námi dokázaly.
Výsledky webu, který jsme ve spolupráci s nimi spustili, předčily očekávání. Inspirujte se naším krátkým videem o tom, na čem úspěch spolupráce digitálního a neziskového světa reálně stojí:
Nový web přinesl SOS dětským vesničkám 46% nárůst počtu dárců a 43% nárůst hodnoty peněžních darů. Jeho úspěch pokračuje a stránky i dál přivádějí nové zdroje na financování užitečných aktivit pomáhajících ohroženým dětem.
Navázat dlouhodobou úspěšnou spolupráci s neziskovou organizací je pro mnoho agentur výzva. Nám se to podařilo díky třem věcem:
- Dostali jsme od zadavatele velkou počáteční důvěru a dobře nastavili cíl spolupráce.
- Našli jsme cestu k poměrně rychlé realizaci s nízkými náklady.
- Zvolili jsme jednoduchou administraci, kterou bude moci převzít každý vývojář
Víte, co je Největší sbírka?
Letos přišel další krok – velká předvánoční kampaň Největší sbírka. Připomíná 50 let od vzniku první české SOS dětské vesničky, která vznikla právě díky drobným darům veřejnosti.
Abychom kampaň podpořili a maximalizovali její dopad, přizpůsobili jsme jí homepage domovského webu a vytvořili na doméně www.nejvetsi-sbirka.cz speciální landing page s video spotem.
Přidejte se i vy k této unikátní charitativní sbírce a přispějte na podporu dětem, které měly v životě méně štěstí než většina z nás. U SOS dětských vesniček skončí každá vaše koruna tam, kde má.
Potřebujete také nový web pro svou kampaň?