… i o dalších tématech, která a AITOMu pro naše klienty řešíme.
CHCI DOSTÁVAT INFO O DALŠÍCH WEBINÁŘÍCH
Vyberte si téma, které vás zajímá, a za 30 – 60 minut o něm budete vědět o hodně víc!
HR marketing se bleskovým tempem přesouvá do onlinu. Jak chytit tu správnou vlnu a využít možnosti, které online nabízí? Pusťte si webinář, který jsme na stejné téma vysílali s HR odborníky tří firem. To podstatné se také dočtete v našem článku.
Webinář vysílali:
Jan Klusoň, CEO for CZ&SK, Welcome to the Jungle
Vojtěch Štěpánek, Head of Field Sales, Edenred CZ
Zuzana Pavlasová, HR Business Partner, HEINEKEN Česká republika
Daniel Musil, Account Director, AITOM Digital
Vybrali jsme 4 weby, které jste nám zaslali pro audit v přímém přenosu:
◾ 4heat.cz
Senior UX Designer AITOMu Michal Novák je analyzoval a dával k nim praktickou zpětnou vazbu.
Webinář vysílali:
Michal Novák, Senior UX Designer, AITOM Digital
Daniel Musil, Account Director, AITOM Digital
Na co si dát pozor při investici do nového webu? Key Account Manager Pavel Quaiser ve webináři odpovídá na tyto otázky:
◾ Jaký je rozdíl mezi poptávkou a zadáním?
◾ Jak chytře vypsat výběrové řízení?
◾ Podle čeho se pozná dobrá nabídka?
◾ Jak předcházet nedorozuměním a vícepracím?
◾ Jaké otázky vyřešit před podpisem smlouvy?
Webinář vysílal:
Pavel Quaiser, Key Account Manager, AITOM Digital
Telefonický průzkum patří k metodám, které vám s relativně nízkými náklady poskytnou velmi cenná data. Na webináři odpovídal Account Director Daniel Musil na tyto otázky::
◾ Proč řešit telefonický průzkum?
◾ Jak vybrat, komu zavolat?
◾ Jak připravit správné otázky?
◾ Jak pracovat s výstupy?
Teorii doplnily příklady z praxe našich klientů.
Webinář vysílal:
Daniel Musil, Account Director, AITOM Digital
CHCI DOSTÁVAT INFO O DALŠÍCH WEBINÁŘÍCH
V některých odvětvích B2B marketingu bývají webové stránky opomíjené. Několika jednoduchými kroky z nich přitom můžete udělat svého nejlepšího obchodníka. Jakou má v B2B marketingu web roli a jak se dá měřit jeho výkon? Poslechněte si naše zkušenosti i konkrétní doporučení.
Přečíst si můžete také článek Jak na B2B data v online marketingu.
Webinář vysílal:
Pavel Quaiser, Key Account Manager, AITOM Digital
Chystáte se tvořit nový web? Na co si dát pozor při výběru vhodné platformy, jak se liší podle způsobu využití a na co si dát při jejím výběru největší pozor?
Webinář vysílala:
Martina Filipová, Key Account Manager, AITOM Digital
Jak zjistit potenciál online marketingového projektu v zahraničí a na co si dát při expanzi pozor?. Využijte know-how našeho Key Account Managera, který na webináři odpovídal na otázky:
◾ Na co se ptát před rozhodnutím o expanzi?
◾ Podle čeho vybrat nový trh?
◾ Na co si dát pozor oproti ČR?
Součástí vysílání byly i příklady z praxe.
Webinář vysílal:
Daniel Bareš, Key Account Manager, AITOM Digital
Analýza konkurence je nástroj, který vám poskytne velké množství dat důležitých pro tvorbu vašeho vlastního webu. Jak ji udělat efektivně a jednoduše? Jaké nástroje k tomu použít, jaké výstupy očekávat a jak s nimi dále pracovat?
Webinář vysílal:
Pavel Quaiser, Key Account Manager, AITOM Digital