Křišťálovou kouli nemáme…
Google změnu podrobněji nevysvětlil, uvedl pouze, že se pro ni rozhodl v zájmu ochrany soukromí. „Při správě kampaní nově nemůžeme počítat s možností vyloučit nerelevantní dotazy,“ říká naše PPC specialistka Ivana Špačková. „Co Google myslí pod pojmem dostatečný objem impresí zatím přesně nevíme a sbíráme postupně zkušenosti, abychom ho dokázali odhadnout,“ dodává.
Server seerinteractive.com ukázal i další čísla, se kterými musí PPC specialista v práci s kampaní počítat:
- Z každých 100 dolarů investovaných do kampaní vidíme nyní data jen pro 71 dolarů (dříve to bylo 98,7 dolaru)
- Z každých 100 kliků provedených na základě placené reklamy vidíme data pro 77 z nich (dříve to bylo 98,3 kliku).
… ale chytré cesty pro vás dokážeme najít
U menších a středně velkých kampaní, které v AITOMu spravujeme, zatím nedokážeme takto přesně data kvantifikovat. Sbíráme dál cenné zkušeností a vylepšujeme cesty, jak co nejlépe investovat marketingové rozpočty klientů a jejich kampaně optimalizovat.
Kromě změn v nastavení kampaní přicházíme za klienty s doporučením, které sice není nové, ale z pohledu tématu rozhodně ožilo: ještě více než dřív se vyplatí dobře poznat své zákazníky a tvořit relevantní obsah, který je na web přivede.
I s obsahovou strategií a její realizací vám v AITOMu rádi pomůžeme a přivedeme na vaše stránky zákazníky, které na nich chcete mít.