3 nové oblasti vstupní studie
O vstupní studii nás uslyšíte mluvit nejspíš na každé schůzce. Stojí na ní růst našich klientů v online světě a odvíjí se od ní většina služeb, kterými vám pomůžeme k úspěchu. Jak se vyvíjí online marketing, přibývají i témata, která s vámi potřebujeme před prvním návrhem webu důkladně probrat. Abychom dokázali dobře pochopit vaše podnikání, zahrnuli jsme do vstupní studie 3 nová témata, která s potenciálem vašeho webu úzce souvisí.
-
E-mailing:
-
Rozesíláte svým zákazníkům pravidelné maily?
-
Pracují s obsahem webu a využívají ho na maximum ve váš prospěch?
-
Počítá váš web s pravidelnou návštěvností z e-mailingu a je na ni strukturovaný?
-
Umožňuje váš web tvořit speciální podstránky určené pro e-mailingové kampaně?
-
Pracujete v e-mailingu s chováním každého jednotlivého člověka na vašem webu?
-
Využíváte web pro akvizici nových kontaktů do databáze?
-
Databáze:
-
Tvoříte systematickou obchodní databázi?
-
Máte vytvořenou strategii na práci s ní a na pravidelné rozšířování?
-
Jsou kontakty ve vaší databázi živé a využíváte je aktivně v online marketingu?
-
Automatizace:
-
Přemýšleli jste o automatizaci práce s obchodními kontakty?
-
Zjišťovali jste, jaké možnosti ve vašem oboru může automatizace přinést?
-
Počítá váš web s automatizovaným online marketingem a pomáhá vám ho dobře využít?
Na to vše se vás budeme při plánování spolupráce ptát. Ať jste v online marketingu ostříleni zkušenostmi nebo se teprve chystáte na první kroky, s námi pochopíte souvislosti, o kterých jste možná ještě nepřemýšleli.
Díky detailní analýze toho, v jaké fázi práce s databází nebo automatizací se vaše firma nachází, vám můžeme nabídnout online marketingové služby na míru, které na tvorbu webu navazují a které vám pomohou vytěžit jeho potenciál na maximum.
Dva silné nástroje
Co konkrétně znamená profesionálně postavený web propojený s automatizací? Představte si dobře vyladěný stroj, který pracuje pro vás a přináší užitek, i když zrovna spíte.
Můžeme pro vás navrhnout nebo realizovat například:
-
systém e-mailingů, které budou přivádět pravidelné návštěvníky na váš web,
-
kampaně podle cílových skupin, které představí konkrétním lidem konkrétní produkty,
-
automatizované kampaně spuštěné na základě definovaného zákaznického chování na webu,
-
automatickou práci s obchodní databází, která aktivuje spící kontakty a přivede nové,
-
směrování různých segmentů zákazníků ke konverzi na různých podstránkách webu
-
a mnoho dalšího.
Vstupní analýza, která zahrnuje aktuální nástroje online marketingu, zkrátka přináší spoustu nových možností, které stojí za to využít. Přinesou vám náskok před konkurencí a především vám pomohou lépe vytěžit potenciál, který vaše produkty nebo služby mají. Dejte automatickým nástrojům šanci, aby pracovaly pro vás, a nechte se překvapit efektem, který vám přinesou. Rádi vám s nimi pomůžeme.
Využijte možnost konzultace zdarma nad vaším projektem. Ukážeme vám, jak vám můžeme pomoci s novým webem, úpravou starého nebo navazující marketingovou strategií.
Těšíme se na spolupráci s vámi!