Vyhráli jsme GrandPrix IEA24 plus 10 cen a stali se agenturou roku

Vítězem ceny Grand Prix IEA24 a zároveň nejúspěšnější agenturou roku je AITOM Digital, který získal celkem 11 ocenění.

| | |

„Letošní ročník ovládla agentura AITOM Digital s celkem deseti oceněními a cenu Grand Prix získal její projekt pro AGC Glass Europe,“ uvedl pořadatel soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA). Získali jsme tak ocenění Nejúspěšnější agentury roku 2024. To vše v ročníku soutěže, který přinesl od doby covidu největší počet nominací.

Jsme nejúspěšnější agenturou Internet Effectiveness Awards 2024

Splnil se nám profesní sen. V naší branži není vůbec jednoduché vyhrát Grand Prix IEA. Znamená to mít prokazatelné výsledky, které se promítnou do ekonomických ukazatelů zadavatele. Tvrdá čísla, jasné výsledky, žádná prázdná slova. Vítězství v soutěži IEA naprosto rezonuje s hlavním zaměřením naší agentury: analyzovat situaci na trhu a u zákazníka, navrhovat tu správnou businessovou, marketingovou nebo digitální strategii a následně realizovat řešení, které je nejvýhodnější pro dosažení cíle. Jsme dlouhodobě zaměřeni zejména na marketing a digitální řešení pro B2B firmy. V tomto roce jsme si v rámci soutěže potvrdili, že B2B řešení zvládáme na výbornou, a to v celé šíři kategorií od webů, přes digitální transformace B2B firem až po marketingové kampaně.

Radovan Jelen, předseda správní rady Asociace.BIZ, která soutěž IEA organizuje, uvedl: „Už od roku 2005 hodnotíme v IEA jasně měřitelné přínosy digitálních projektů. Do IEA se hlásí velikáni jako Škoda Auto, Deloitte nebo Česká zbrojovka, ale také menší rodinné podniky a neziskovky. Šanci uspět mají všichni stejnou, jde právě o měřitelné ukazatele. Jsme rádi, že koncept soutěže vnímají účastníci jako užitečný –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ letos jsme odcovidu“ zaznamenali nejvíce přihlášek.”

Grand Prix IEA24 získal náš projekt pro AGC Glass Europe

Hlavní cenu Grand Prix jsme si na galavečeru převzali za řešení pro společnost AGC Glass Europe, která je světovým lídrem ve výrobě plochého skla. Společnost se sídlem v belgickém Louvain-la-Neuve vyrábí, zpracovává a distribuuje ploché sklo pro stavební a automobilový průmysl, stejně jako pro solární a high-tech sektory. 

Lead Generation strategie přinesla Return on Investment 14 000%

Jeroen Schotsaert, marketingový a obchodní ředitel AGC Plasma Technology Solutions prozradil o úspěšném projektu více:

AITOM Digital připravil novou online strategii, jejíž součástí byl návrh a výroba nového webu a navazující online marketing zaměřený na získávání poptávek. Strategie přinesla větší počet návštěvníků webu, nárůst počtu poptávek a následné uzavření nových zakázek. Jedná se o vysoce technologické prostředí, o B2B prostředí, kde AGC nabízí stroje v hodnotě několika milionů eur. Výsledkem realizované strategie byl ROI (Return on Investment) přesahující 14 000 %.

Další naše úspěšné projekty

Získali jsme celkem 10 ocenění a stali se tak nejúspěšnější agenturou IEA24. Mezi naše další oceněné patří Projekt e-learningu České zbrojovky, projekt Přínosy Revenue Operations pro společnost 3D Fitness, první online půjčovna rozvojových hraček TOYS AND STORIES a autentická firemní komunikace IT společnosti NEWPS. Tyto projekty uspěly jak v oborových kategoriích podnikání našich klientů, tak v kategoriích typu řešení.

Právě rozložení ocenění přes celé portfolio našich služeb je pro nás důležité. Získali jsme ocenění za konzultační činnosti a návrhy strategií a optimalizace procesů ve firmách. To je projekt Přínosy Revenue Operations pro společnost 3D Fitness, který zaujal porotce i v soutěži WebTop100, kde se stal Projektem roku. Leadr projektu Daniel Musil, byl ve WebTop100 nominován za své úsilí při evangelizaci metodiky Revenue Operations na Osobnost roku. Projekt v IEA vyhrál oborovou kategorii a v kategorii Digitální transformace skončil na druhém místě.

Náš projekt pro AGC Glass Europe je příkladem komplexní dlouhodobé spolupráce. Projekt začal návrhem online strategie, pokračoval kompletním redesignem webu. Úspěch přinesla promyšlená strategie online kampaní, vedoucí ke zvýšení počtu poptávek této B2B firmy. Projekt nejen vyhrál svoji kategorii, ale stal se i celkovým vítězem soutěže a získal nejvyšší ocenění Grand Prix IEA. Spolupráci s námi hodnotí Jeroen Schotsaert, marketingový a obchodní ředitel AGC Plasma Technology Solutions, na následujícím videu.

Stejně komplexní byla naše realizace pro IT společnost NEWPS, kde byla cílem srozumitelná a aktuální komunikace vlastních IT služeb a produktů. Druhým cílem potřeba rychle a kvalitně nabírat nové zaměstnance na IT pozice. Oba tyto cíle úspěšně vyřešila komunikační strategie prezentovaná pak samotným novým webem, jeho pečlivě zpracovaným obsahem a obsahovým marketingem. Projekt získal třetí místo za autentickou HR komunikaci firmy.

Marketingové kampaně prezentovaly dva projekty. Influencer marketing pro E-learnig České zbrojovky, který přinesl skvělou návratnost investice a více o něm se dozvíte ve videu, které detailně prezentuje strategii a její realizaci.

V kategorii Kampaně v sociálních sítích zvítězila první online půjčovna rozvojových hraček TOYS AND STORIES. Ta kromě vítězství v social media kampaních vyhrála i oborovou kategorii Udržitelnost a ekologie.

Spojte se s námi!

Jste připraveni transformovat své firemní procesy nebo potřebujete pomoci vytvořit marketingovou strategii, která skutečně zvýší výkon vašeho obchodu? Potřebujete k tomu současnou moderní webovou prezentaci?  Kontaktujte nás pro konzultaci a zjistěte, jak se může změnit vaše podnikání..

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací