Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Vyhráli jsme GrandPrix IEA24 plus 10 cen a stali se agenturou roku
Vítězem ceny Grand Prix IEA24 a zároveň nejúspěšnější agenturou roku je AITOM Digital, který získal…
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost…
Kategorie:
Všechny kategorie
AITOM žije
B2B
HR
Marketing
RevOps
Technologie
Vývoj
Webináře
Zrušit filtr
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Ocenění pro RevOps na Fenix Awards
WE ARE CELEBRATING MASTERY IN BUSINESS! Na velkolepě pojatém galavečeru 11. ročníku soutěže Fenix Awards pořádaném…
RevOpsCon je první konferencí Revenue Operations
RevOpsCon – první konference o metodice Revenue Operations v ČR se uskuteční 29. 5. 2024 v prostoru Fóra Karlín, Event…
PF 2024. Těšíme se na spolupráci v novém roce!
AITOM Digital během letoška pokročil na cestě tvořit weby, vytvářet efektivní marketingové kampaně a analyzovat a navrhovat…
Vstupní studie: 3 oblasti, na které se vás v ní možná ještě nikdo nezeptal
Přečtěte si, proč do vstupní studie pro tvorbu webu zahrnujeme také e-mailing, automatizaci procesů a…
Trend: Sociální sítě dobývá vertikální formát reklam
Objevte vertikální formát – rostoucí fenomén reklamy na sociálních sítích. Vytvořte svá první vertikální…
5 vět, které od nás na první schůzce nikdy neuslyšíte
Potřebujete vytvořit nový web nebo redesignovat starý? Přečtěte si 5 tipů z AITOMu, na co…
Jak náš e-learning zvedl B2B klientovi prodeje
Objevte nové možnosti online řešení pro svůj B2B business. V AITOMu pro vás navrhneme chytrý…
Ušetřete čas a peníze s reportingem – plně ho automatizujte
Ušetřete čas a peníze pomocí automatizovaného reportingu. Přečtěte si v našem článku, jak na to.
Záludná past firemních webů na 14 písmen
Jak správně na obsah webu? Přečtěte si, na jakých 7 otázek byste si měli umět…
Proč podporujeme Dětské krizové centrum
Díky našim partnerům můžeme pomáhat dětskému krizovému centru a zajistit tak podporu ohroženým dětem.
Je čas využívat data a automatizovat
Ať už jste B2C e-shop nebo B2B firma, právě teď se vám vyplatí pořádně se…