Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
RevOpsCon je první konferencí Revenue Operations
RevOpsCon – první konference o metodice Revenue Operations v ČR se uskuteční 29. 5. 2024 v prostoru Fóra Karlín, Event…
Jak předejít ztrátě dat pro remarketing v systémech Google?
Od 1. března 2024 vstupuje v platnost nařízení EU známé jako Digital Markets Act, toto nařízení jmenuje…
Kategorie:
Všechny kategorie
AITOM žije
B2B
HR
Marketing
RevOps
Technologie
Vývoj
Webináře
Zrušit filtr
Proč není váš obsah králem?
Jak napsat kvalitní text i bez copywritera?
8 věcí, které zkontrolujte na webu ještě před Vánoci
Čím dál častěji nakupujeme vánoční dárky online. Připravte svůj web na vánoční shon již teď.
Český Instagram v datech
Byly zveřejněna data českého Instagramu. Jak si u nás vede? A kdo je nejaktivnější?
Máme 3 medaile z WebTop100
Na WebTop100 jsme letos získali celkem 4 cenné medaile a to je o jednu…
Google Agency Day
AITOM se zúčastnil letošního Google Agency Day v Praze a rádi bychom se s…
LeasePlan slaví 20. narozeniny
Naši klienti jsou pro nás mnohem víc než jen čísly na fakturách. Jsou pro nás…
Držte nám palce na WebTop100 2015
Soutěž WebTop100 je za dveřmi. AITOM celý rok pracoval na projektech, které by mohl hrdě…
Testování použitelnosti díl 6: Případové studie
Všechno jednou končí, i náš seriál o uživatelském testování. Nakonec vám přinášíme případové studie.
Testování použitelnosti díl 5: Jak probíhá testování
Máte domluvené testery, připravená scénář, takže se můžete pustit do samotného testování. Kolik lidí u…
Jak vybrat agenturu na PPC
Pro mnoho lidí je PPC stále tajemství. Podle čeho si vybrat agenturu, která by odvedla…
Testování použitelnosti díl 4: Navrhujeme scénář testování
Nemůžete po testerech chtít, aby otestovali vše. Proto si vybereme několik důležitých oblastí a připravíme…
Testování použitelnosti díl 3: Jak vybrat testery
Jak vybrat vhodné testery? A kolik testerů potřebuji?