AGC Glastetik – Vstupní studie, vývoj webu, marketing

Společnost AITOM se kompletně postarala o online marketingovou strategii a aktivity společnosti AGC Glastetik.

1. místo 2020
+
zvýšení konverzního poměru formuláře
%
navýšení návštěvnosti
%
zvýšení vyplněného formuláře
%
zvýšení prokliku telefonního čísla

Shrnutí projektu

AITOM Digital se kompletně postaral o online marketingovou strategii a aktivity společnosti AGC Glastetik.

AGC Glastetik

Zadání

1. listopadu 2018 vstoupil na trh Glastetik, společnost, která spojuje tradiční české sklárny a styl francouzských designérů. Vstup na trh měl být perfektní, a to včetně nových webových stránek.

target_2-icon

Cíle webu

  • Přivedení leadů pro zobchodování Primární cíl
  • Získání nových zákazníků
  • Sběr kontaktů pro e-mailing
  • Poskytnutí konzultace zdarma
  • Vzdělávat a informovat o vlastnostech a možnostech využití skla
target_2-icon

Marketingové cíle

  • Zvýšit návštěvnost webových stránek
  • Budovat brand, image a pozici na trhu
  • Zvýšit povědomí o značce
  • Zvýšit konverzní poměr

Výsledky projektu

o 64,53 % navýšení návštěvnosti při stejných marketingových rozpočtech

o 121 % navýšení splnění cíle – vyplnění formuláře “Konzultace zdarma”

o 34,36 % navýšení konverzního poměru cíle – vyplnění formuláře “Konzultace zdarma”

o 318 % navýšení konverzního cíle – “klik na telefonní číslo” (z 66 na 276)

o 154 % navýšení konverzního poměru cíle – “klik na telefonní číslo”

lorem ipsum

Přestože klient zpočátku váhal s vysokou vstupní investicí do rozsáhlé studie, nakonec mu přinesla klíčová data pro nastavení strategie s takovými výsledky a takovou efektivitou, že se projektem inspirovaly i všechny zahraniční pobočky.
Daniel Musil
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum
Petr Pištělák
Global Head of Sales, Česká zbrojovka
Náhledový obrázek

Vítěz soutěže WebTop100

Tento projekt vyhrál v roce 2020 1. místo prestižní soutěže WebTop100 v kategorii
“Digitální transformace” s celkovým výsledkem 94 %.

%
Inspirativnost řešení
%
Udržitelnost řešení
%
Exekuce řešení
%
Konkrétní měřitelné výsledky

Záznam z oborové konference

Náhledový obrázek
Daniel Musil – Account Director v AITOMu představuje případovou studii na oborové konferenci Web Top 100.

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací