listopad 2018
Shrnutí projektu
AITOM Digital se kompletně postaral o online marketingovou strategii a aktivity společnosti AGC Glastetik.
Výsledky byly natolik pozitivní, že se zahraničním pobočkám připravila osobní prezentace postupů, podle které se upravila strategie celé společnosti a jejích zahraničních poboček.
Klient: | AGC Glastetik |
Spuštění projektu: | listopad 2018 |
Soutěže: | 3. místo IEA 2019 |
Odkaz na projekt: | www.glastetik.cz |
Cena: | nižší miliony Kč |
Segment: | B2B, B2C |
Obor: | sklářství |
Služby: | Vstupní studie, tvorba webu, online marketing |
AGC Glastetik
Glastetik je síť sklenářských firem, které se zabývají instalacemi designových skel v interiéru po celé ČR. Nabízí komplexní sklenářské služby v oblasti interiérových skel, od zaměření po instalaci. Jejich specializací jsou skleněné obklady, dveře, dělicí příčky, zrcadla, rámování obrazů, přesklívání oken a další sklenářské práce. Sklad pochází výhradně ze skláren AGC.
Společnost AGC Glass Europe je jednou z nejvýznamnějších skláren v Evropě. Inovativní skla od AGC, která se vyrábí i v 5 českých závodech, jsou zárukou vysoké kvality. Na jejich vývoji a neustálém zdokonalování pracuje na 250 výzkumníků a inženýrů v belgickém výzkumném středisku AGC Technovation Center.
Zadání
1. listopadu 2018 vstoupil na trh Glastetik, společnost, která spojuje tradiční české sklárny a styl francouzských designérů. Vstup na trh měl být perfektní, a to včetně nových webových stránek.
Petra z Glastetiku se na nás obrátila už v prosinci 2017. Plánovala, jak uvést novou značku a mimo jiné řešila i web. Ve výběrovém řízení jsme samozřejmě nebyli sami. Jako jediní jsme ale představili ucelený koncept práce. Jako jediní jsme se také zajímali o to, jak má fungovat obchodní proces v nové firmě.
Hlavními úkoly bylo vytvořit nový web a navrhnout marketingovou strategii, kdy každý z těchto úkolů měl několik cílů.
Cíle webu
- Přivedení leadů pro zobchodování Primární cíl
- Získání nových zákazníků
- Sběr kontaktů pro e-mailing
- Poskytnutí konzultace zdarma
- Vzdělávat a informovat o vlastnostech a možnostech využití skla
Marketingové cíle
- Zvýšit návštěvnost webových stránek
- Budovat brand, image a pozici na trhu
- Zvýšit povědomí o značce
- Zvýšit konverzní poměr
Výsledky projektu
Zajímavosti projektu
Reference klienta
Vítěz soutěže IEA 2019
Tento projekt vyhrál v roce 2019 2. a 3. místo
prestižní soutěže Internet Effectiveness Awards.
Nejefektivnější agentura
Oborová kategorie
Prodejní microsite
Typ řešení