duben 2018 + redesign březen 2023
Shrnutí projektu
Ve spolupráci s partnerskou firmou jsme vytvořili konfigurátor zbraní pro Českou zbrojovku. Naším úkolem byla příprava projektu a vytvoření Vstupní studie. Partnerská firma řešila propojení konfigurátoru.
V rámci Vstupní studie jsme získávali zpětnou vazbu od zákazníků České zbrojovky, přinesli jsme obchodní a marketingový pohled na projekt a postarali se o uživatelskou přívětivost z hlediska UX/UI. Následné jsme řídili členy projektového týmu metodou agilního vývoje.
Klient: | ATC Plasma Technology Solutions |
Spuštění projektu: | duben 2018 |
Odkaz na projekt: | www.agc-plasma.com |
Cena: | nižší miliony Kč |
Segment: | B2B |
Obor: | strojírenství, sklářství |
Služby: | development, UX/UI, marketing |
AGC Plasma Technology Solutions
Společnost AGC Plasma Technology Solutions, s vedením sídlícím v Belgii, je nově vzniklá divize v celosvětovém Japonském holdingu AGC (Asahi Glass Company). AGC je největší světový výrobce plochého skla. Vyvíjí, vyrábí, zpracovává a distribuuje ploché sklo pro stavební průmysl (vnější zasklení a interiérové dekorativní sklo),
automobilový průmysl (OEM a náhradní skla), jakož i solární, dopravní a high-tech sektory. Divize Plasma Technology Solutions se zabývá prodejem speciální výrobní technologie na tzv. coating skla.
Zadání
Cílem projektu bylo vyrobit nový web v AJ a zajistit mu marketingovou podporu tak, aby celosvětově generoval nové relevantní poptávky (cena zakázky je okolo 10 mil EUR) respektive zvýšili prodej hardwaru, na který se společnost specializuje. Konkrétní měřitelný cíl byl stanoven na 1-3 poptávky za měsíc.
Petr Pištělák z České zbrojovky, nositel myšlenky, přišel s tím, že by konfigurátor měl být dalším krokem ve zbrojním průmyslu – takovým, který nikdo na světě zatím neudělal.
Zadání se zdálo jednoznačné, nicméně šlo o tak zásadní projekt, že bylo třeba nejprve zjistit potřeby cílové skupiny a ověřit, že i ve zbrojním průmyslu bude postupně kladen důraz na individualismus. Jak velký bude zájem o individuální úpravu zbraní?
Cíle webu
- Přivedení leadů pro zobchodování Primární cíl
- Získání nových zákazníků
- Sběr kontaktů pro e-mailing
- Poskytnutí konzultace zdarma
- Vzdělávat a informovat o vlastnostech a možnostech využití skla
Zadání
1. listopadu 2018 vstoupil na trh Glastetik, společnost, která spojuje tradiční české sklárny a styl francouzských designérů. Vstup na trh měl být perfektní, a to včetně nových webových stránek.
Petra z Glastetiku se na nás obrátila už v prosinci 2017. Plánovala, jak uvést novou značku a mimo jiné řešila i web. Ve výběrovém řízení jsme samozřejmě nebyli sami. Jako jediní jsme ale představili ucelený koncept práce. Jako jediní jsme se také zajímali o to, jak má fungovat obchodní proces v nové firmě.
Hlavními úkoly bylo vytvořit nový web a navrhnout marketingovou strategii, kdy každý z těchto úkolů měl několik cílů.
Cíle webu
- Přivedení leadů pro zobchodování Primární cíl
- Získání nových zákazníků
- Sběr kontaktů pro e-mailing
- Poskytnutí konzultace zdarma
- Vzdělávat a informovat o vlastnostech a možnostech využití skla
Marketingové cíle
- Zvýšit návštěvnost webových stránek
- Budovat brand, image a pozici na trhu
- Zvýšit povědomí o značce
- Zvýšit konverzní poměr
Výsledky projektu
Zajímavosti projektu
Reference klienta
Vítěz soutěže WebTop100
Tento projekt vyhrál v roce 2020 1. místo prestižní soutěže WebTop100 v kategorii
“Digitální transformace” s celkovým výsledkem 94 %.
Váha 25 %
Váha 25 %
Váha 25 %
Váha 25 %