AGC Plasma – Zahraniční projekt B2B

Cílem projektu bylo vyrobit nový web v AJ a zajistit mu marketingovou podporu tak, aby celosvětově generoval nové relevantní poptávky.

1. místo 2020
%
navýšení návštěvnosti při stejných rozpočtech
%
navýšení cíle – stažení dokumentu
%
navýšení cíle – vyplnění kontaktního formulář
%
zvýšení konverzního poměru při vyplnění kontaktního formuláře

Shrnutí projektu

Ve spolupráci s partnerskou firmou jsme vytvořili konfigurátor zbraní pro Českou zbrojovku. Naším úkolem byla příprava projektu a vytvoření Vstupní studie. Partnerská firma řešila propojení konfigurátoru.

AGC Plasma Technology Solutions

Zadání

Cílem projektu bylo vyrobit nový web v AJ a zajistit mu marketingovou podporu tak, aby celosvětově generoval nové relevantní poptávky (cena zakázky je okolo 10 mil EUR) respektive zvýšili prodej hardwaru, na který se společnost specializuje. Konkrétní měřitelný cíl byl stanoven na 1-3 poptávky za měsíc.

target_2-icon

Cíle webu

  • Přivedení leadů pro zobchodování Primární cíl
  • Získání nových zákazníků
  • Sběr kontaktů pro e-mailing
  • Poskytnutí konzultace zdarma
  • Vzdělávat a informovat o vlastnostech a možnostech využití skla

Zadání

1. listopadu 2018 vstoupil na trh Glastetik, společnost, která spojuje tradiční české sklárny a styl francouzských designérů. Vstup na trh měl být perfektní, a to včetně nových webových stránek.

target_2-icon

Cíle webu

  • Přivedení leadů pro zobchodování Primární cíl
  • Získání nových zákazníků
  • Sběr kontaktů pro e-mailing
  • Poskytnutí konzultace zdarma
  • Vzdělávat a informovat o vlastnostech a možnostech využití skla
target_2-icon

Marketingové cíle

  • Zvýšit návštěvnost webových stránek
  • Budovat brand, image a pozici na trhu
  • Zvýšit povědomí o značce
  • Zvýšit konverzní poměr

Výsledky projektu

Dokončení projektu do 7
měsíců od zadání

První objednávky
ihned po spuštění

Návratnost investice
10–12 měsíců

Velký mediální zásah díky prvnímu konfigurátoru zbraní na světe

Lokalizace pro Německo, Polsko
a Slovensko, plán pro Francii, Kanadu
a další zahraniční trhy

Úprava výrobní strategii a lepší práce
se skladovými zásobami vedoucí
ke obrovským úsporám

Spolupráce byla ohromným úspěchem a ukázkovou spoluprací více stran. Podařilo se spustit unikátní a sofistikovaný nástroj, který klientovi generuje zisky a data, díky nimž může optimalizovat své výrobní náklady a strategii.
Daniel Musil – AITOM Digital
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

Byl to obrovský projekt a nám se podařilo jej realizovat v rekordním čase – za 7 měsíců od první schůzky. Tento konfigurátor nebyl první velký IT projekt, kterého jsem se zúčastnil, ale byl to úplně první případ, kdy byl dodržen termín a nevyčerpali jsme celý rozpočet. AITOM dal dohromady tým exkluzivních lidí, kteří vždy dělali co měli, splnili co řekli a přidali do projektu velký díl své expertizy a hodnoty.
Petr Pištělák
Global Head of Sales, Česká zbrojovka
Náhledový obrázek

Vítěz soutěže WebTop100

Tento projekt vyhrál v roce 2020 1. místo prestižní soutěže WebTop100 v kategorii
“Digitální transformace” s celkovým výsledkem 94 %.

%
Inspirativnost řešení
%
Udržitelnost řešení
%
Exekuce řešení
%
Konkrétní měřitelné výsledky

Záznam z oborové konference

Náhledový obrázek
Daniel Musil – Account Director v AITOMu představuje případovou studii na oborové konferenci Web Top 100.

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací