
říjen 2023
Shrnutí projektu
AITOM pro AGC Plasma Technology Solutions vypracoval kompletní marketingový plán a vypracoval nové webové stránky. Vstupní investice se podepsala na nadstandardním zvýšení tržeb a efektivity při zachování stejných průběžných nákladů
Klient: | AGC Glass Europe |
Spuštění projektu: | říjen 2023 |
Odkaz na projekt: | www.agc-plasma.com |
Cena: | nižší miliony Kč |
Segment: | B2B |
Obor: | strojírenství, sklářství |
Služby: | Vstupní studie, development, UX/UI, marketing |
AGC Plasma Technology Solutions
Společnost AGC Plasma Technology Solutions, s vedením sídlícím v Belgii, je nově vzniklá divize v celosvětovém Japonském holdingu AGC (Asahi Glass Company). AGC je největší světový výrobce plochého skla. Vyvíjí, vyrábí, zpracovává a distribuuje ploché sklo pro stavební průmysl (vnější zasklení a interiérové dekorativní sklo),
automobilový průmysl (OEM a náhradní skla), jakož i solární, dopravní a high-tech sektory. Divize Plasma Technology Solutions se zabývá prodejem speciální výrobní technologie na tzv. coating skla.
Zadání
Cílem projektu bylo vyrobit nový web v AJ a zajistit mu marketingovou podporu tak, aby celosvětově generoval nové relevantní poptávky (cena zakázky je okolo 10 mil EUR) respektive zvýšili prodej hardwaru, na který se společnost specializuje. Konkrétní měřitelný cíl byl stanoven na 1-3 poptávky za měsíc.
Cíle projektu
- Přivedení leadů pro zobchodování Primární cíl
- Získání nových zákazníků
- Sběr kontaktů pro e-mailing
- Stažení katalogu a brožur
Výsledky projektu
Tento projekt je příkladem, že i sofistikovanému B2B businessu může správně nastavená strategie digitálního marketingu pomoci ke zlepšení obchodních výsledků.
