leden 2017
Shrnutí projektu
Cílem projektu bylo vytvoření lead generátoru a snížení nákladů na nový lead skrze kampaně na sociálních sítích a nabídky stažení e-booku na téma Uživatelského testování zdarma.
Projekt se zaměřil nejen na optimalizaci nákladů, ale také na vytvoření efektivního systému pro generování nových leadů. Hlavními nástroji byly cílené kampaně na sociálních sítích a atraktivní nabídky stažení e-booku zdarma. Tím jsme zaujali potenciální zákazníky a získali jejich kontakty. Dále jsme implementovali možnost nastavení automatizovaných mailingových kampaní, které umožnily kontinuální komunikaci a péči o získané leady. Výsledky projektu překonaly naše očekávání a stanovené cíle jsme dosáhli mnohonásobně.
Klient: | AITOM Digital (interní projekt) |
Spuštění projektu: | 2017 |
Soutěže: | 3. místo WebTop 100 2020 (výkonnostní kampaň) |
Odkaz na projekt: | pojdmetestovat.cz |
Cena: | desítky tisíc Kč |
Návratnost investice: | 3 měsíce |
Segment: | B2B |
Obor: | Služby |
Služby: | lead generator, marketing, mailing, automatizace, development |
AITOM Digital
AITOM Digital je menší online marketingová agentura s velkými ambicemi. Stojí na lidech, kteří spolu pracují rádi a baví je v řešení pro klienty objevovat potenciál online světa. Svou prací dokazují, že „Digital Changes Reality,“ čili že je možné navrhovat v digitálním světě taková řešení, která lidem přinášejí skutečný užitek do každodenního života.
Ať už je to třeba příjemnější online objednávka, pohodlněji nalezené informace, lépe strávený den nebo víc dárců na dobročinném kontě. V AITOM Digital vyvíjí weby i webové aplikace a navrhují, nastavují a spravují online marketingové kampaně.
Zadání
V době korona krize jsme chtěli obnovit starší kampaň, jejímž cílem bylo získat portfolio nových potenciálních zákazníků do naší databáze a v konkrétním čase kampaně prodat službu (uživatelské testování/telefonický průzkum).
Zadání se neslo v duchu myšlenky:
„Jak koncipovat formulář, aby ho lidé vyplňovali, a my získali více informací než jen e-mail.”
Cíle webu
- Snížit cenu za nový lead ze 3 000 Kč na 300 Kč Primární cíl
- Najít jiný zdroj leadů než PPC
- Zvýšení počtu nových potenciálních zákazníků
- Sběr kontaktů pro e-mailing
Výsledky projektu
Reference klienta
Vítěz soutěže WebTop100
Tento projekt vyhrál v roce 2020 3. místo prestižní soutěže WebTop100 v kategorii
“Výkonnostní kampaň roku” s celkovým výsledkem 88 %.
Váha 15 %
Váha 15 %
Váha 35 %
Váha 35 %