AITOM – Microsite pro podporu prodeje služeb

Cílem projektu bylo vytvoření lead generátoru a snížení nákladů na nový lead skrze kampaně na sociálních sítích a nabídky stažení e-booku na téma Uživatelského testování zdarma. Mimo to také možnost nastavení automatizovaných mailingových kampaní. Vlastní očekávání a cíle jsme mnohonásobně překonali.

3. místo 2020
x
naplněný původní cíl
x
nižší cena za získaný kontakt než při PPC
%
konverzní poměr
%
přečteného obsahu

Shrnutí projektu

Cílem projektu bylo vytvoření lead generátoru a snížení nákladů na nový lead skrze kampaně na sociálních sítích a nabídky stažení e-booku na téma Uživatelského testování zdarma.

AITOM Digital

AITOM logo

Zadání

V době korona krize jsme chtěli obnovit starší kampaň, jejímž cílem bylo získat portfolio nových potenciálních zákazníků do naší databáze a v konkrétním čase kampaně prodat službu (uživatelské testování/telefonický průzkum).

target_2-icon

Cíle webu

  • Snížit cenu za nový lead ze 3 000 Kč na 300 Kč Primární cíl
  • Najít jiný zdroj leadů než PPC
  • Zvýšení počtu nových potenciálních zákazníků
  • Sběr kontaktů pro e-mailing

Výsledky projektu

Rozpočet na FB kampaň
9 500 Kč

Dosah 25 456 uživatelů

Počet zobrazení 80 910

975 prokliků z cílových skupin
na Facebook

271 registrací a stažení e-booku
za 2 týdny

28% konverzní poměr
stránky s registrací
(cca každý 3. na sebe nechal kontakt)

93% uživatelů prošlo celou kampaň
(přečetli si všechny odeslané
automatizované emaily)

CPA 35,29 Kč za zanechání kontaktu
(jméno, e-mail, telefon, firma, pozice)

CTR 1,21%

CPM 118,20 Kč

V kampani se pohybujeme okolo 35 Kč za získaný kontakt, což je průměrně 85× méně, než při PPC a jiných kampaních (šlo především o viral a FB kampaň). Tímto výsledkem jsme osminásobně splnili cíl oproti očekávání.
Daniel Musil – AITOM Digital
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

Kampaň nám přinesla desítky relevantních kontaktů do našeho mailingu, pomohla nám v začátku covidu rozpohybovat online schůzky a obchod. E-book i emailové automatizace jsou hodnotné a máme na ně pozitivní reakce.
Pavel Houser
CEO, AITOM Digital
Pavel Houser – AITOM Digital

Vítěz soutěže WebTop100

Tento projekt vyhrál v roce 2020 3. místo prestižní soutěže WebTop100 v kategorii
“Výkonnostní kampaň roku” s celkovým výsledkem 88 %.

%
Náročnost výzvy
%
Kreativita
%
Exekuce
%
Splnění cíle

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací