Atlas Copco – Vstupní studie a vývoj webu

Atlas Copco chtělo spustit kampaň na podporu nové technologie použité ve svých průmyslových kompresorech. Ta ovšem nešla směřovat na stávající korporátní web, proto jsme navrhli řešení formou microsite.

1. místo 2020
Náhledový obrázek
%
konverzní poměr na kontaktní formulář
formulářů na domluvení schůzky
nových trhů
během prvního roku
zachycených firemních návštěv
pomocí LEADY.cz. Z toho
165 s obratem nad 1,5 mld Kč.

Shrnutí projektu

Pro Atlas Copco jsme provedli Vstupní studii a následně vytvořili marketingovou strategii a microsite pro komunikaci nově vyvinuté a aplikované technologie.

Atlas Copco

Zadání

Atlas Copco chtělo spustit kampaň na podporu nové technologie použité ve svých průmyslových kompresorech. Ta ovšem nešla směřovat na stávající korporátní web, proto jsme navrhli řešení formou microsite.

target_2-icon

Cíle webu

  • Zvýšit poměr vyhraných výběrových řízení Primární cíl
  • Zjistit příčiny tam kde Atlas Copco neuspělo
  • Navrhnout kampaň na podporu nové technologie

Výsledky projektu

zlepšení konverzního poměru na kontaktním formuláři na 2,36%

5 nových trhů během prvního roku

58 vyplněných formulářů
na domluvení schůzky

1 087 zachycených firemních návštěv pomocí LEADY.cz

165 firem s obratem nad 1,5 mld Kč

Projekt zaznamenal úspěch a jeho alternativy se poté realizovali i v dalších zemích, konkrétně v Německu, Rakousku, Anglii, Slovensku či Maďarsku.
Daniel Musil
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

Byl to obrovský projekt a nám se podařilo jej realizovat v rekordním čase – za 7 měsíců od první schůzky. Tento konfigurátor nebyl první velký IT projekt, kterého jsem se zúčastnil, ale byl to úplně první případ, kdy byl dodržen termín a nevyčerpali jsme celý rozpočet. AITOM dal dohromady tým exkluzivních lidí, kteří vždy dělali co měli, splnili co řekli a přidali do projektu velký díl své expertizy a hodnoty.
Petr Pištělák
Global Head of Sales, Česká zbrojovka
Náhledový obrázek

Vítěz soutěže WebTop100

Tento projekt vyhrál v roce 2020 1. místo prestižní soutěže WebTop100 v kategorii
“Digitální transformace” s celkovým výsledkem 94 %.

%
Inspirativnost řešení
%
Udržitelnost řešení
%
Exekuce řešení
%
Konkrétní měřitelné výsledky

Záznam z oborové konference

Náhledový obrázek
Daniel Musil – Account Director v AITOMu představuje případovou studii na oborové konferenci Web Top 100.

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací