ČEPRO – kariérní web

Pro společnost ČEPRO jsme provedli Vstupní studii a analyzovali jsme, jak správně komunikovat nabídku jednotlivých pracovních pozic.

3. místo 2021
+%
přeplnění cíle zhlédnutí firemního videa
%
návštěv přijde na stránku „Práce v Čepru“
%
návštěvníků prokliklo na detail pozice
min
průměrná doba na stránce „Příběhy zaměstnanců“

Shrnutí projektu

Pro společnost ČEPRO jsme provedli Vstupní studii a analyzovali jsme, jak správně komunikovat nabídku jednotlivých pracovních pozic. Na základě zjištěných podkladů jsme vytvořili kariérní web a video medailonky jednotlivých pozic.

ČEPRO

Zadání

Společnost ČEPRO se rozhodla pro tvorbu kariérního webu a jeho online marketingovou podporu. Cílem bylo podpořit HR oddělení při náboru a udržení zaměstnanců. V rámci Vstupní studie bylo tedy nutné zjistit, jak navrhnout kariérní web (strukturu a obsah),  marketingovou strategii pro podporu brandu ČEPRO jako zaměstnavatele a zároveň uchazečům představit fungování jednotlivých pozic a představit firemní kulturu (nastavit očekávání).

Cíle

target_2-icon

Cíle webu

  • Zhlédnutí videa „O Čepro“ –> 5 % návštěvníků webu Primární cíl
  • Čas strávený na stránce webu „O Čepro“ (lidé mají zájem) → 0:30 min
  • Navštívení stránek „Příběhy zaměstnanců“ a „Typické pozice“ → 5 % návštěvníků webu

Výsledky projektu

+200%
přeplnění cíle shlédnutí firemního videa

+17%
návštěv přijde na stránku „Práce v Čepru“

48%
návštěvníků prokliklo na detail pozice

2 min
průměrná doba na stránce „Příběhy zaměstnanců“

+35%
zobrazení typické pozice
nebo příběhu zaměstnance

S náborem umíme jako profesionálové v oboru online marketingu a webových prezentací pomoci i kvalitním etablovaným společnostem se zkušeným HR týmem.
Daniel Musil – AITOM Digital
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

Byl to obrovský projekt a nám se podařilo jej realizovat v rekordním čase – za 7 měsíců od první schůzky. Tento konfigurátor nebyl první velký IT projekt, kterého jsem se zúčastnil, ale byl to úplně první případ, kdy byl dodržen termín a nevyčerpali jsme celý rozpočet. AITOM dal dohromady tým exkluzivních lidí, kteří vždy dělali co měli, splnili co řekli a přidali do projektu velký díl své expertizy a hodnoty.
Petr Pištělák
Global Head of Sales, Česká zbrojovka
Náhledový obrázek

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací