červen 2020
Shrnutí projektu
Pro společnost ČEPRO jsme provedli Vstupní studii a analyzovali jsme, jak správně komunikovat nabídku jednotlivých pracovních pozic. Na základě zjištěných podkladů jsme vytvořili kariérní web a video medailonky jednotlivých pozic.
Klient: | ČEPRO |
Spuštění projektu: | červen 2020 |
Soutěže: | 3. místo Kariérní web – Czech Industry Challenge 2021 |
Odkaz na projekt: | kariera.ceproas.cz |
Cena: | stovky tisíc Kč |
Segment: | B2B |
Obor: | HR (lidské zdroje), pohonné hmoty |
Služby: | Vstupní studie, průzkum trhu, hloubkové rozhovory se zaměstnanci, tvorba kariérního webu |
ČEPRO
Akciová společnost ČEPRO zajišťuje především přepravu, skladování a prodej ropných produktů. V této oblasti poskytuje přepravní, skladovací a speciální služby ostatním subjektům. Jejím posláním je také ochrana zásob státních hmotných rezerv. Zároveň provozuje síť vlastních čerpacích stanic pod obchodním názvem EuroOil.
Zadání
Společnost ČEPRO se rozhodla pro tvorbu kariérního webu a jeho online marketingovou podporu. Cílem bylo podpořit HR oddělení při náboru a udržení zaměstnanců. V rámci Vstupní studie bylo tedy nutné zjistit, jak navrhnout kariérní web (strukturu a obsah), marketingovou strategii pro podporu brandu ČEPRO jako zaměstnavatele a zároveň uchazečům představit fungování jednotlivých pozic a představit firemní kulturu (nastavit očekávání).
Ve společnosti ČEPRO bylo nutné rozlišovat 2 typy lokalit: centrálu v Praze a sklady v lesích u malých vesnic různě po ČR, a to z důvodů odlišných pracovních pozic, kultury pracovního prostředí apod.
Cíle
Hlavním cílem bylo představit klienta jako stabilního zaměstnavatele a naplnit web společnosti takovým obsahem, který reflektuje reálnou situaci, tedy zachycovat reálné prostředí s reálnými lidmi, což by mělo zvýšit délku návštěvnosti ze stávajících několika vteřin na několik minut.
Dalším cílem byla snaha o snížení fluktuace, zejména na pracovních pozicích v centrále společnosti, a také o to, aby se hlásili relevantní uchazeči (snaha zlepšit popis a definici pracovních pozic).
ČEPRO od kariérního webu neočekávalo nárůst počtu životopisů. Hlavním kritériem pro hodnocení, zda bude projekt kariérního webu úspěšný či nikoliv, bylo, zda bude obsahovat naprosto reálné a autentické informace o zaměstnavateli ČEPRO (texty, fotky, videa).
Cíle webu
- Zhlédnutí videa „O Čepro“ –> 5 % návštěvníků webu Primární cíl
- Čas strávený na stránce webu „O Čepro“ (lidé mají zájem) → 0:30 min
- Navštívení stránek „Příběhy zaměstnanců“ a „Typické pozice“ → 5 % návštěvníků webu