Česká zbrojovka – Shooting Academy

Česká Zbrojovka Academy je nový marketingový kanál, který měl za hlavní cíl zvýšit brand awareness a propagaci produktů ve velmi regulovaném oboru.

1. místo 2020
prodaných kurzů v pilotním projektu
%
ROI
lekcí
minut informací

Shrnutí projektu

Česká Zbrojovka Academy je nový marketingový kanál, který měl za hlavní cíl zvýšit brand awareness a propagaci produktů ve velmi regulovaném oboru.

Česká zbrojovka

Zadání

Díky úspěšné spolupráci na předchozích projektech nás klient oslovil s úkolem vytvořit koncepci a technické řešení e-learningového kurzu na téma “Jak bezpečně zacházet se zbraněmi”, který bude v první řadě propagovat jeho produkty u ideálních cílových skupin –  sportovních a volnočasových střelců.

target_2-icon

Cíle webu

  • Propagace značky Česká zbrojovka Primární cíl
  • Propagace osobního brandu Erica Graufella
  • Prodej kurzů střelby
  • Edukace cílové skupiny
  • Realizace placené propagace ve vysoce regulovaném oboru

Výsledky projektu

10 prodaných kurzů v pilotním projektu

ROI 103,58 %

10 lekcí

300 minut informací

zvýšení prodeje výrobků ČZ

zvýšení dosahu značky ČZ

Velkým přínosem spolupráce bylo, že se podařilo z nápadu, který měl za cíl edukovat a propagovat produkt, vytvořit celý samostatně fungující a výdělečný business model.
Daniel Musil
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

Byl to obrovský projekt a nám se podařilo jej realizovat v rekordním čase – za 7 měsíců od první schůzky. Tento konfigurátor nebyl první velký IT projekt, kterého jsem se zúčastnil, ale byl to úplně první případ, kdy byl dodržen termín a nevyčerpali jsme celý rozpočet. AITOM dal dohromady tým exkluzivních lidí, kteří vždy dělali co měli, splnili co řekli a přidali do projektu velký díl své expertizy a hodnoty.
Petr Pištělák
Global Head of Sales, Česká zbrojovka
Náhledový obrázek

Vítěz soutěže WebTop100

Tento projekt vyhrál v roce 2020 1. místo prestižní soutěže WebTop100 v kategorii
“Digitální transformace” s celkovým výsledkem 94 %.

%
Inspirativnost řešení
%
Udržitelnost řešení
%
Exekuce řešení
%
Konkrétní měřitelné výsledky

Záznam z oborové konference

Náhledový obrázek
Daniel Musil – Account Director v AITOMu představuje případovou studii na oborové konferenci Web Top 100.

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací