říjen 2019
Shrnutí projektu
Česká Zbrojovka Academy je nový marketingový kanál, který měl za hlavní cíl zvýšit brand awareness a propagaci produktů ve velmi regulovaném oboru.
Nakonec se nám i podařilo najít model, který celý projekt úspěšně monetizoval. Vytvořili jsme, propagovali a prodali online videokurz, edukovali cílovou skupinu a zároveň pomohli klientovi získat novou databázi sportovních střelců a nadšenců, s níž může dále pracovat. Lektorem kurzu byl několikanásobný mistr světa ve sportovní střelbě s ručními zbraněmi IPSC Eric Grauffel.
Klient: | Česká zbrojovka |
Spuštění projektu: | únor 2022 |
Soutěže: | 3. místo IEA 2022 |
Cena: | nižší statisíce Kč |
Návratnost investice: | 5 měsíců |
Segment: | B2B, B2C |
Obor: | vzdělávání, zbraně, hobby |
Služby: | development, UX/UI |
Česká zbrojovka
Česká zbrojovka působí v oblasti strojírenství zbraní pro ozbrojené složky armády a policie, jakož i pro sportovní a lovecké účely. Dále vyrábí díly a sestavy pro letecký a automobilový průmysl a speciální nářadí pro strojírenský průmysl.
Firma představuje jednoho z největších světových producentů ručních zbraní (pistolí, kulovnic, malorážek, brokovnic a vzduchových zbraní), což je také podloženo prodejem do přibližně stovky zemí světa. Zabývá se vývojem a výrobou. Od roku 2017 je součástí skupiny Česká zbrojovka Group a její obrat za rok 2020 dosáhl 4,7 mld Kč.
Zadání
Díky úspěšné spolupráci na předchozích projektech nás klient oslovil s úkolem vytvořit koncepci a technické řešení e-learningového kurzu na téma “Jak bezpečně zacházet se zbraněmi”, který bude v první řadě propagovat jeho produkty u ideálních cílových skupin – sportovních a volnočasových střelců.
Cílem bylo dodržet poměrně omezený rozpočet a zároveň zachovat kvalitu, která se od významné značky očekává.
Za průvodce kurzem si klient vybral Erica Grauffela – šestinásobného mistra světa ve sportovní střelbě.
Projekt řeší několik věcí najednou: propagaci značky Česká Zbrojovka a osobního brandu Erica Graufella, prodej kurzů, edukace cílové skupiny a v neposlední řadě možnost placené online propagace ve velmi regulovaném oboru.
Cíle webu
- Propagace značky Česká zbrojovka Primární cíl
- Propagace osobního brandu Erica Graufella
- Prodej kurzů střelby
- Edukace cílové skupiny
- Realizace placené propagace ve vysoce regulovaném oboru
Výsledky projektu
Česká zbrojovka Academy se ukázala jako chytrá cesta k propagaci produktů, které lze jinak prezentovat velmi omezeně. Tímto digitálním projektem jsme pomohli České zbrojovce najít marketingový kanál, kde může sbírat kontakty na sportovní střelce a nadšence a zároveň kurz monetizovat.
Klient hodnotí projekt jako nad očekávání úspěšný. Na podzim 2022 ho pustí znovu do prodeje, čímž ještě zvýší jeho ROI: Zároveň se koncem roku začne natáčet druhá série s větším rozpočtem. Celkem se prodalo 210 kurzů za 56 493 EUR, což představuje úspěšné ROI 103,58 %.
Zajímavosti projektu
Reference klienta
Vítěz soutěže IEA 2022
Tento projekt vyhrál v roce 2022 3. místo
prestižní soutěže Internet Effectiveness Awards.
Energetika a průmyslové firmy
Oborová kategorie