Engel Volkers – kariérní web

Pro realitní společnost jsme vytvořili kariérní web a připravili facebookovou kampaň na akvizici nových obchodníků.

životopisů během prvního roku od spuštění (cca 5,3 týdně)
%
konverzní poměr z Facebooku na odeslání CV
kreativ A/B testováno pro nalezení té nejvýkonnější
zhlédnutí kariérního videa na webu během prvního roku

Shrnutí projektu

Pro realitní společnost jsme vytvořili kariérní web a připravili facebookovou kampaň na akvizici nových obchodníků.

Engel & Völkers

Zadání

Klient se na nás obrátil s poptávkou vytvoření kariérního webu. Na svém současném webu sice měl sekci kariéra, ta ale plně neodpovídala potřebám HR oddělení. Z důvodu lepší přehlednosti a lepší komunikace bylo potřeba oddělit hlavní předmět podnikání a prezentaci společnosti jako kvalitního zaměstnavatele.

target_2-icon

Cíle webu

  • Přivést na kariérní web nové uchazeče Primární cíl
  • Vytvořit prezentaci volných pracovních pozic
  • Ztrojnásobit počet přijatých CV ze 35 na 105
  • Zvýšit relevantnost uchazečů

Výsledky projektu

Zvýšení počtu zaslaných CV o 286 za 10 měsíců.

Zvýšení informovanosti uchazečů a tedy zkvalitnění úvodních pohovorů.

Zrychlení náborového procesu.

S náborem umíme jako profesionálové v oboru online marketingu a webových prezentací pomoci i kvalitním etablovaným společnostem se zkušeným HR týmem.
Daniel Musil – AITOM Digital
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

Byl to obrovský projekt a nám se podařilo jej realizovat v rekordním čase – za 7 měsíců od první schůzky. Tento konfigurátor nebyl první velký IT projekt, kterého jsem se zúčastnil, ale byl to úplně první případ, kdy byl dodržen termín a nevyčerpali jsme celý rozpočet. AITOM dal dohromady tým exkluzivních lidí, kteří vždy dělali co měli, splnili co řekli a přidali do projektu velký díl své expertizy a hodnoty.
Petr Pištělák
Global Head of Sales, Česká zbrojovka
Náhledový obrázek

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací