duben 2019
Shrnutí projektu
Pro realitní společnost jsme vytvořili kariérní web a připravili facebookovou kampaň na akvizici nových obchodníků.
V rámci Vstupní studie jsme definovali persony uchazečů a navrhli strukturu a obsah kariérního webu. Výsledkem bylo navýšení počtu nových uchazečů i autentičtější a informovanější prezentace pracovních pozic, což usnadnilo a urychlilo proces výběrových řízení .
Klient: | Engel & Völkers |
Spuštění projektu: | duben 2019 |
Odkaz na projekt: | www.pracevengel.cz |
Cena: | nižší statisíce Kč |
Segment: | B2C |
Obor: | reality |
Služby: | Vstupní studie, tvorba kariérního webu, marketing |
Engel & Völkers
Společnost Engel & Völkers se již více než 40 let specializuje na zprostředkování prémiových rezidenčních nemovitostí, komerčních nemovitostí, jachet a letadel. Jako přední globální servisní společnost v současnosti působí na více než 1 000 místech ve více než 30 zemích na pěti kontinentech.
Poradenství, prodej a pronájem patří mezi hlavní kompetence více než 15 000 lidí pracujících pod značkou Engel & Völkers po celém světě, kteří slouží svým klientům jako experti na jejich příslušném trhu.
Zadání
Klient se na nás obrátil s poptávkou vytvoření kariérního webu. Na svém současném webu sice měl sekci kariéra, ta ale plně neodpovídala potřebám HR oddělení. Z důvodu lepší přehlednosti a lepší komunikace bylo potřeba oddělit hlavní předmět podnikání a prezentaci společnosti jako kvalitního zaměstnavatele.
Cílem bylo jednak pomocí marketingu přivést na kariérní web nové uchazeče, druhak vytvořit tak atraktivní a autentické prezentace jednotlivých volných pozic, aby na ně chtěli odkazovat i stávající obchodníci, kteří aktivně hledají nové kolegy.
Konkrétní cíle:
- ztrojnásobit počet uchazečů z 35 odeslaných CV → 105 odeslaných CV
- zvýšit relevantnost uchazečů
Cíle webu
- Přivést na kariérní web nové uchazeče Primární cíl
- Vytvořit prezentaci volných pracovních pozic
- Ztrojnásobit počet přijatých CV ze 35 na 105
- Zvýšit relevantnost uchazečů
Výsledky projektu
Velkým přínosem bylo samotné vytvoření kariérního webu, který splnil cíl mít kam vkládat prezentační obsah a mít kam odkazovat aktivně oslovené uchazeče. Samotnou kampaní se nám podařilo zvýšit počet zaslaných CV za období 10 měsíců o 286, což sice nesplnilo původní cíl, avšak pomohlo se k němu přiblížit.
Podařilo se nám výrazně zlepšit informovanost uchazečů o pracovní pozici, což mělo za následek zkvalitnění úvodního pohovoru a výrazně zrychlilo náborový proces. Kvalita obsahu byla hodnocena velice kladně zejména metrikou počtu zhlédnutých stránek. Cca 2 % návštěvníků si prohlédla více než 4 stránky, tedy de facto celý kariérní web.