září 2019 – nyní
Shrnutí projektu
AITOM vytvořil webové stránky s klientskou zónou pro partnery klienta. Na míru byl naprogramován statistický modul pro vkládání číselných kódů a vyhodnocení počtu nakoupených produktů dle klienta.
Dále byl programován modul pro generování tiskových dat promo materiálů na základě partnerem vyplněných údajů
Klient: | Jägermeister |
Odkaz na projekt: | www.jagerpromo.cz |
Cena: | stovky tisíc Kč |
Segment: | B2B |
Obor: | FMCG, HORECA |
Služby: | development, UX/UI, uživatelské testování |
Jägermeister
Jägermeister je německý bylinný likér s typickou kořeněnou chutí. Vyrábí se v dolnosaském Wolfenbüttelu z 56 různých bylin, kořenů, dřev a kůry, jako je skořice, kořen zázvoru, šafrán a další. Obsahuje 35 % alkoholu, minimálně rok zraje v dubových sudech a plní se do typických zelených lahví.
Často se podává s pomerančovým džusem. colou, energetickými nápoji (tzv. nastřelený), tonikem nebo ledovým čajem.
Zadání
Zadáním bylo vytvořit web, který bude podporovat B2B partnery tak, aby více prodávali Jaegermeister ve svých provozovnách.
Dále měl být pro klienta přínos také v podobě zpětné vazby, zda jeho partneři ve svém podniku využívají zařízení pro chlazení Jaegermeistera – Tap mašinu a zda pořádají speciální akce.
Cíle webu
- Vytvoření platformy pro B2B partnery Primární cíl
- Podpora B2B partnerů
- Získání zpětné vazby na využití zařízení pro chlazení
Výsledky projektu
Web a klientskou zónu aktivně využívá přes 5.000 partnerů. Speciálními funkcemi se podařilo naplnit základní požadavky klienta. Zároveň tento B2B kanál přímo pomáhá B2C.
Jaegermeister vidí, jak se u jeho zákazníků prodává jejich drink, zda využívají Tap mašinu, zda jsou aktivní. Obchodní zástupce potom vidí, kterým zákazníkům se více věnovat