Ministerstvo zahraničních věcí – Zadání pro tendr státní správy

Ministerstvo zahraničních věcí poptávalo tvorbu nového webu. AITOM se zúčastnil tržní konzultace a vysvětlil význam Vstupní studie.

měsíců
do finálního hotového návrhu nového webu
lidí
byla velikost webové skupiny, kterou jsme koordinovali v rámci projektu

Shrnutí projektu

Ministerstvo zahraničních věcí poptávalo tvorbu nového webu. AITOM se zúčastnil tržní konzultace a vysvětlil význam Vstupní studie. Klient se na základě našeho doporučení rozhodl výběrové řízení rozdělit na 2 části – přípravu projektu a realizaci projektu.Tvorbu zadání (Vstupní studie) realizoval AITOM a toto zadání se následně použije při veřejné zakázce o dodavatele webu.

Ministerstvo zahraničních věcí

Zadání

V situacích, kdy se pro výběr dodavatele využívá výběrové řízení, ať již jde o státní zakázku či soukromý sektor, se často vyskytuje několik typických problémů. Společným jmenovatelem je diametrální odlišnost získaných nabídek, kdy nastává problém už v otázce, jak tyto získané nabídky vůbec porovnávat. Liší se nejen velkým rozpětím ceny, ale také přístupem k projektu či odlišnými technologiemi.

target_2-icon

Cíle webu

  • Přivedení leadů pro zobchodování Primární cíl
  • Získání nových zákazníků
  • Sběr kontaktů pro e-mailing
  • Poskytnutí konzultace zdarma
  • Vzdělávat a informovat o vlastnostech a možnostech využití skla

Výsledky projektu

Struktura webu

Wireframes

Zadání pro tvorbu webu

Potvrdilo se, že zadání pro tvorbu webu by nemělo být pouze o technikáliích jako specifikace serverů a hostingu, ale že je zcela zásadní promyslet jednotný cíl a definovat hlavní a vedlejší skupiny návštěvníků, jejichž potřebám a obavám je třeba web uzpůsobit.

Při koordinaci větší skupiny lidí s rozličnými potřebami je vhodné využít třetí stranu, která díky své nestrannosti může celý proces efektivněji koordinovat, usnadnit a urychlit. Ze zkušeností víme, že bez takového průvodce se často projekt interně zasekne na mrtvém bodě a je tak odsouzen k pozastavení na několik měsíců či let.
Daniel Musil – AITOM Digital
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

Ministerstvo zahraničí mělo problém s nepřehledným webem, což komplikovalo rychlý přístup k informacím v krizových situacích, jako je ztráta pasu nebo úraz v zahraničí. Díky spolupráci s AITOMem jsme jasně definovali, jak má nový web vypadat. AITOM nás provedl od analýzy až po návrh struktury a grafiky, což nám dalo přesnou představu, co očekávat od dodavatele. Tento postup výrazně snížil riziko dodatečných nákladů a komplikací, což je pro státní zakázky klíčové.
Zuzana Štíchová
Tisková mluvčí, Ministerstvo zahraničních věcí

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací