únor 2021
Shrnutí projektu
Ministerstvo zahraničních věcí poptávalo tvorbu nového webu. AITOM se zúčastnil tržní konzultace a vysvětlil význam Vstupní studie. Klient se na základě našeho doporučení rozhodl výběrové řízení rozdělit na 2 části – přípravu projektu a realizaci projektu.Tvorbu zadání (Vstupní studie) realizoval AITOM a toto zadání se následně použije při veřejné zakázce o dodavatele webu.
AITOM pomohl hlavně s vedením a koordinací tzv. webové skupiny, čítající vícečlenný tým MZV. Zásadním krokem bylo určení cílů webu a priorit cílových skupin. Dle toho se následně odvíjely další práce jako návrh struktury, wireframe, design, technická specifikace, a další podklady předcházející tvorbě kvalitního webu.
Klient: | Ministerstvo zahraničních věcí |
Spuštění projektu: | únor 2021 |
Cena: | stovky tisíc Kč |
Segment: | Státní správa |
Obor: | Ministerstvo |
Služby: | Vstupní studie, UX, UI, technická specifikace |
Ministerstvo zahraničních věcí
Ministerstvo zahraničních věcí je ústředním orgánem státní správy České republiky pro oblast zahraniční politiky, v jejímž rámci vytváří koncepci a koordinuje zahraniční rozvojovou pomoc a vnější ekonomické vztahy.
Zadání
V situacích, kdy se pro výběr dodavatele využívá výběrové řízení, ať již jde o státní zakázku či soukromý sektor, se často vyskytuje několik typických problémů. Společným jmenovatelem je diametrální odlišnost získaných nabídek, kdy nastává problém už v otázce, jak tyto získané nabídky vůbec porovnávat. Liší se nejen velkým rozpětím ceny, ale také přístupem k projektu či odlišnými technologiemi.
V podobné situaci se ocitlo také Ministerstvo zahraničních věcí, které využilo možnosti tzv. Tržní konzultace, aby si před vypsáním výběrového řízení ujasnilo, jak by mělo znít zadání pro tvorbu webu, jakou mají očekávat cenu za projekt a v neposlední řadě na co si mají dávat pozor. Úkolem AITOMu bylo zodpovědět tyto otázky a provést klienta procesem přípravy projektu a usnadnit mu tím cestu.
Cíle webu
- Přivedení leadů pro zobchodování Primární cíl
- Získání nových zákazníků
- Sběr kontaktů pro e-mailing
- Poskytnutí konzultace zdarma
- Vzdělávat a informovat o vlastnostech a možnostech využití skla