říjen 2019
Shrnutí projektu
Ve spolupráci s partnerskou firmou jsme vytvořili konfigurátor zbraní pro Českou zbrojovku. Naším úkolem byla příprava projektu, návrh UX a designu, kódování a propojení s Back-End systémem INFOR, který dodávala partnerský firma.
V rámci Vstupní studie jsme získávali zpětnou vazbu od zákazníků České zbrojovky, přinesli jsme obchodní a marketingový pohled na projekt a postarali se o uživatelskou přívětivost z hlediska UX/UI. Následné jsme řídili členy projektového týmu metodou agilního vývoje.
Klient: | Česká zbrojovka |
Spuštění projektu: | říjen 2019 |
Soutěže: | 1. místo WebTop 100 2020 |
Odkaz na projekt: | www.czconfigurator.com |
Cena: | nižší miliony Kč |
Návratnost investice: | 10-12 měsíců |
Segment: | B2B, B2C |
Obor: | strojírenství |
Služby: | development, UX/UI, průzkum trhu, uživatelské testování |
Česká zbrojovka
Česká zbrojovka působí v oblasti strojírenství zbraní pro ozbrojené složky armády a policie, jakož i pro sportovní a lovecké účely. Dále vyrábí díly a sestavy pro letecký a automobilový průmysl a speciální nářadí pro strojírenský průmysl.
Firma představuje jednoho z největších světových producentů ručních zbraní (pistolí, kulovnic, malorážek, brokovnic a vzduchových zbraní), což je také podloženo prodejem do přibližně stovky zemí světa. Zabývá se vývojem a výrobou. Od roku 2017 je součástí skupiny Česká zbrojovka Group a její obrat za rok 2020 dosáhl 4,7 mld Kč.
Zadání
Ve zbrojním průmyslu neexistuje to, co např. v automobilovém průmyslu nastalo již před pěti až deseti lety – nakonfigurovat si vlastní auto je nyní naprostým standardem, ale nakonfigurovat si vlastní zbraň?
Petr Pištělák z České zbrojovky, nositel myšlenky, přišel s tím, že by konfigurátor měl být dalším krokem ve zbrojním průmyslu – takovým, který nikdo na světě zatím neudělal.
Zadání se zdálo jednoznačné, nicméně šlo o tak zásadní projekt, že bylo třeba nejprve zjistit potřeby cílové skupiny a ověřit, že i ve zbrojním průmyslu bude postupně kladen důraz na individualismus. Jak velký bude zájem o individuální úpravu zbraní?
Cíle webu
- Prodej nakonfigurovaných zbraní Primární cíl
- Získání nových zákazníků
- Sběr kontaktů pro e-mailing
- Spuštění MVP do 7 měsíců
- Pilotovat v ČR a postupně přidávat další trhy a zbraně
Výsledky projektu
Zajímavosti projektu
Reference klienta
Vítěz soutěže WebTop100
Tento projekt vyhrál v roce 2020 1. místo prestižní soutěže WebTop100 v kategorii
“Digitální transformace” s celkovým výsledkem 94 %.
Váha 25 %
Váha 25 %
Váha 25 %
Váha 25 %