Toys and Stories – StartUp

Pomoc startupu ve fázi “ladění” produktu/služby a příprava na škálování projektu vč. samotné realizace.

1. místo 2022
1. místo 2023
+
zákazníků měsíčně
%
nárůst tržeb
vyhraných soutěží
měsíců
doba návratnosti investice

Shrnutí projektu

Pomoc startupu ve fázi “ladění” produktu/služby a příprava na škálování projektu vč. samotné realizace.

Toys and Stories

Zadání

Hlavním cílem projektu bylo získat relevantní podklady pro kompletní redesign současného webu. Jeho realizace byla naplánována do 6 měsíců od získání všech potřebných dat, proto v první fázi projektu došlo k optimalizaci stávajícího webu s co nejefektivněji vynaloženými finančními prostředky klienta. Cílem této fáze bylo meziměsíční navýšení předplatného alespoň o 50 %.

target_2-icon

Cíle projektu

  • Získání nových zákazníků Primární cíl
  • Zjednodušit službu
  • Komunikovat srozumitelně
  • Optimalizace pro mobilní zařízení
  • Návrh filtrů v katalogu

Výsledky projektu

Již po realizaci prvního kroku projektu, tj. zapracování změn na původním webu, se zvýšily tržby z měsíčního předplatného 10 077 Kč (5/2022) na 33 536 Kč (8/2022) a to ještě bez jakékoliv placené marketingové podpory.

Celkově projekt zaznamenal po 3 měsících od implementace prvních změn nárůst tržeb o 333 %. Meziměsíční nárůst činil 150 %, tj. původní cíl byl překonán trojnásobně. Po spuštění nového webu a marketingových kampaní očekáváme na základě provedených průzkumů meziměsíční nárůst předplatitelů o 300 až 500 %.

Dokončení projektu do 7
měsíců od zadání

První objednávky
ihned po spuštění

Návratnost investice
10–12 měsíců

Velký mediální zásah díky prvnímu konfigurátoru zbraní na světe

Lokalizace pro Německo, Polsko
a Slovensko, plán pro Francii, Kanadu
a další zahraniční trhy

Úprava výrobní strategii a lepší práce
se skladovými zásobami vedoucí
ke obrovským úsporám

Zakázka Toys and Stories potvrzuje, že zásadní vliv na úspěch jakékoliv služby má marketing postavený na správně analyzovaných datech a vhodně zvolené strategii.
Daniel Musil
Daniel Musil Account Director, AITOM

Reference klienta

Byl to obrovský projekt a nám se podařilo jej realizovat v rekordním čase – za 7 měsíců od první schůzky. Tento konfigurátor nebyl první velký IT projekt, kterého jsem se zúčastnil, ale byl to úplně první případ, kdy byl dodržen termín a nevyčerpali jsme celý rozpočet. AITOM dal dohromady tým exkluzivních lidí, kteří vždy dělali co měli, splnili co řekli a přidali do projektu velký díl své expertizy a hodnoty.
Petr Pištělák
Global Head of Sales, Česká zbrojovka
Náhledový obrázek

Vítěz soutěže IEA

Tento projekt vyhrál v roce 2022 1. místo prestižní soutěže Internet Efectiveness Awards v kategoriích
“Weby a portály” a „Ekologie.

Dále v roce 2023 1. místo v startupové soutěži „Validation Challenge“ na Pražském hradě.

Prohlédnout na webu IEA

Prohlédnout na webu Validation Challenge

Záznam z konference

Prezentace projektu Toys and Stories na soutěži Validation Contest

Daniel Musil – Account Director v AITOMu představuje případovou studii na soutěži Validation Contest

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací