říjen 2022
Shrnutí projektu
Pomoc startupu ve fázi “ladění” produktu/služby a příprava na škálování projektu vč. samotné realizace.
AITOM měl za úkol zjistit, jaké jsou důvody nízkého počtu předplatitelů a na základě své analýzy redesignovat web a doplnit jeho obsah tak, aby se tržby klienta zvýšily alespoň o 50 %. Tento cíl se povedlo násobně přeplnit.
Klient: | Toys and Stories |
Spuštění projektu: | říjen 2022 |
Cena: | nižší stovky tisíc Kč |
Segment: | B2C |
Obor: | Hračky, Subscription business |
Služby: | Vstupní studie, marketingová strategie, development, UX/UI, průzkum trhu, uživatelské testování, online marketing |
Toys and Stories
Online půjčovna rozvojových hraček Toys and Stories přináší dětem a jejich rodičům nejen spoustu zábavy a radosti, ale také odpovědný a k životnímu prostředí šetrný přístup. Věděli jste, že děti novou hračku odloží už přibližně po 1 měsíci hraní? A i proto jsme přesvědčeni, že není potřeba, aby mělo každé dítě hračku svoji. Jedna hračka může pohodlně posloužit několika dětem a její životnost se tak násobí. Neplýtváme přírodními zdroji a děti učíme, že to, co potřebujeme jen na krátkou dobu, je lepší si vypůjčit. Prospěje to našim peněženkám i planetě.
Navíc si v Toys and Stories dáváme opravdu záležet na výběru hraček, které vám nabízíme. Všechny hračky jsou bezpečné, kvalitní a podporují děti v jejich přirozeném vývoji. V nabídce máme stovky krásných hraček: edukačních, didaktických, inspirovaných Montessori či Waldorfskou pedagogikou a také těch, se kterými si zábavu užijí miminka i předškoláci. Pojďme společně dětem ukázat, že můžou mít v životě vše, co chtějí nebo potřebují, aniž by tím trpělo životní prostředí.
Zadání
Hlavním cílem projektu bylo získat relevantní podklady pro kompletní redesign současného webu. Jeho realizace byla naplánována do 6 měsíců od získání všech potřebných dat, proto v první fázi projektu došlo k optimalizaci stávajícího webu s co nejefektivněji vynaloženými finančními prostředky klienta. Cílem této fáze bylo meziměsíční navýšení předplatného alespoň o 50 %.
Cíle projektu
- Získání nových zákazníků Primární cíl
- Zjednodušit službu
- Komunikovat srozumitelně
- Optimalizace pro mobilní zařízení
- Návrh filtrů v katalogu
Výsledky projektu
Již po realizaci prvního kroku projektu, tj. zapracování změn na původním webu, se zvýšily tržby z měsíčního předplatného 10 077 Kč (5/2022) na 33 536 Kč (8/2022) a to ještě bez jakékoliv placené marketingové podpory.
Celkově projekt zaznamenal po 3 měsících od implementace prvních změn nárůst tržeb o 333 %. Meziměsíční nárůst činil 150 %, tj. původní cíl byl překonán trojnásobně. Po spuštění nového webu a marketingových kampaní očekáváme na základě provedených průzkumů meziměsíční nárůst předplatitelů o 300 až 500 %.
Zajímavosti projektu
Reference klienta
Vítěz soutěže IEA
Tento projekt vyhrál v roce 2022 1. místo prestižní soutěže Internet Efectiveness Awards v kategoriích
“Weby a portály” a „Ekologie.
Dále v roce 2023 1. místo v startupové soutěži „Validation Challenge“ na Pražském hradě.