Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost…
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Jak špehovat zákazníky na webu
Špehování a není to nefér? Není, jen jim koukejte pod ruce. Představíme vám nástroje, které…
Jak na stránky, které zaujmou do 1 vteřiny
Víte, jak se říká, že nám stačí 1 vteřina, abychom si vytvořili názor na něco,…
Víme, jakou reklamu lidi nesnáší!
Jak vnímají uživatelé remarketing? Jakou reklamu lidé nejraději vidí. Podělíme se o data z našeho…
S jakou vizí přichází nový CEO?
Vedení AITOMu Jakub Provazník. Většina z vás si ho pamatuje jako našeho dlouholetého obchodního ředitele….
AITOM mění CEO
Od 1.7.2018 Mění AITOM vedení. Proč se bude měnit ředitel a jak vlastně najdete nového…
Google mění tvář, změní se také služby?
Na konci června Google oznámil rebranding. Mění se vizuální identita i názvy některých služeb, jiné…
Recenze: Začněte s PROČ?
Tahle kniha vás přinutí ptát se po smyslu, toho co děláte. Bohužel se místy dost…
Jak se připravit na GDPR
Co je GDPR jsme si vysvětlili v předchozím článku, znovu si jej přečtěte, hlevně pokud…
Strašák jménem GDPR a proč se ho nebát
O GDPR slyšel každý a většina firem se ho bojí. Často zbytečně. Pokud jste dodržovali…
Jak vznikal web pro kongresovou Prahu
V dubnu jsme navrhovali nový web pro Prague Convention Bureau – organizaci, která pomáhá organizovat…
41 % uživatelů reklama štve. Co ta vaše?
GDPR je největší šance pro marketéry, jak začít dělat svou práci pořádně nebo alespoň se…
Proč není homepage důležitá?
České e-shopy i webové stránky velmi často přeceňují význam domovských stránek tzv. homepage. Často naopak…