Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
RevOpsCon je první konferencí Revenue Operations
RevOpsCon – první konference o metodice Revenue Operations v ČR se uskuteční 29. 5. 2024 v prostoru Fóra Karlín, Event…
Jak předejít ztrátě dat pro remarketing v systémech Google?
Od 1. března 2024 vstupuje v platnost nařízení EU známé jako Digital Markets Act, toto nařízení jmenuje…
O2 pražská štafeta očima AITOMáků
Včera jsme se zúčastnili O2 Pražské štafety. Podívejte se na naše fotky a přečtěte si,…
7 tipů, jak správně psát odkazové články
Google na svém blogu opět připomněl, že bude postihovat tzv. spammy links. Co to přesně…
Jak bránit počítač před malwary typu WannaCry
Digitální bezpečnost je často opomíjené téma. Naučte se chránit svůj počítač před útoky.
Je personalizace jen další buzzword?
Personalizace patří k marketingovým buzzwordům několik posledních let. Všichni o ní mluví, ale jen velmi…
Seznam webmaster: co umí a jak jej nastavit
Minulý měsíc spustil Seznam beta verzi svého nástroje pro webmastery. Co všechno nástroj umí a…
Proč byste měli uvádět ceny?
Mnoho našich klientů řeší problém, zda na webu uvádět cen svých služeb a produktů. Proč…
MailChimp mění politiku: automatizaci budete mít i zadarmo
8. května oznámil MailChimp, že automatizace budou nově bezplatné. Nejčastěji se jedná o e-maily, které…
Proč a jak využívat vizuální obsah
Vizuální obsah je v moderním marketingu jeden ze základních stavebních kamenů. Jak s ním pracovat,…
Co dělá copywriter?
O takovém učiteli ví každý, čím přesně se živí. Ale co dělá takový copywriter a…
Jak používat obrázky z fotobank
Fotobanky jsou nepochybně báječný vynález. Přesto mají i své stinné stránky. Kdy je lepší nafotit…
Jak optimalizovat obrázky na webu
Obrázky a grafika je to, co uživatele na stránce na první pohled zaujme. Nejdříve ale…
4K, která musí splnit úspěšný web
Online loni nakoupilo přes 6 milionů zákazníků. Víte, jak je přimět nakoupit u vás?