Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost…
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Facebook mění sdílení: odkazy už neupravíte
Facebook pro nás chystá jednu zásadní změnu při sdílení. Nově nebude možné upravovat popisek a…
Index mobile-first: Co nás čeká?
Stále nemáte web optimalizovaný pro mobilní zařízení? Neváhejte s přechodem na responzivní design webu, Google…
IEA 2016: Odnášíme si rekordních 5 ocenění
Včera proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže efektivity Internet Effectiveness Awards 2016. AITOM Digital se stal nejúspěšnější…
Jak reklamou zaručeně naštvat zákazníky
Reklama může zákazníky povzbudit k nákupu stejně jako naštvat. Podívejte se na výsledky výzkumu mezi…
O2 pražská štafeta očima AITOMáků
Včera jsme se zúčastnili O2 Pražské štafety. Podívejte se na naše fotky a přečtěte si,…
7 tipů, jak správně psát odkazové články
Google na svém blogu opět připomněl, že bude postihovat tzv. spammy links. Co to přesně…
Jak bránit počítač před malwary typu WannaCry
Digitální bezpečnost je často opomíjené téma. Naučte se chránit svůj počítač před útoky.
Je personalizace jen další buzzword?
Personalizace patří k marketingovým buzzwordům několik posledních let. Všichni o ní mluví, ale jen velmi…
Seznam webmaster: co umí a jak jej nastavit
Minulý měsíc spustil Seznam beta verzi svého nástroje pro webmastery. Co všechno nástroj umí a…
Proč byste měli uvádět ceny?
Mnoho našich klientů řeší problém, zda na webu uvádět cen svých služeb a produktů. Proč…
MailChimp mění politiku: automatizaci budete mít i zadarmo
8. května oznámil MailChimp, že automatizace budou nově bezplatné. Nejčastěji se jedná o e-maily, které…
Proč a jak využívat vizuální obsah
Vizuální obsah je v moderním marketingu jeden ze základních stavebních kamenů. Jak s ním pracovat,…