Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost…
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Jak připravit obsahový plán na rok 2017
V popředí vašeho zájmu by měl být uživatel a informace, které jsou hodnotné pro něj….
Trendem v SEO je uživatel
Digitální marketing se rychle mění. Přečtěte si, na jaké kanály se zaměřit letos.
Mýty o SEO, které nemají v roce 2017 místo
SEO bude součástí vaší marketingové strategie i v roce 2017. O optimalizaci pro vyhledávače koluje…
Top 10 článků roku 2016
Jaký byl rok 2016 na našem blogu? Psali jsme pilně jako včeličky. Vydali jsme 51…
3 triky jak zjistit, zda bude startup ziskový
Dnes se začínající podnikatelé potýkají s hyperkonkurenčním prostředím. Zjistěte, zda váš projekt má potenciál.
Expedice Miami
Za klienty jsme ochotni jet třeba světa kraj.Tentokrát se Pavel s Danielem vydali na obchodní…
Vychází nová verze redakčního systému AitomCMS A5
Tento týden jsme vydali novou verzi našeho vlastního redakčního systému AitomCMS A5. Jaké nové funkce…
Google od ledna více prosazuje zabezpečené weby
Bezpečnost na internetu je pro Google naprosto zásadní a dokazuje to neustále. Od ledna 2017…
6 překvapivých mýtů o předmětech e-mailů
Když už se hovoří o e-mailingu, nejvíce se píše o předmětech. Koluje kolem nich celá…
Jak vás emailová kampaň dostane na pláž?
Snadno, stačí, když pečlivě naplánujete strategii a celou kampaň otestujete ještě před spuštěním. Přečtěte si,…
AITOM zabodoval ve WebTop100 2016
Letošní vyhlášení nás přeneslo do starověkého Egypta. Podívejte se komu mocní bohové udělili ceny za…
5 tipů, jak využít formátování na Facebooku
Minulý týden můžete na Facebooku své příspěvky formátovat. Jak formátování využívat pro vyšší engagement?