Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost…
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Být či nebýt na Marketing Festivalu?
Byť letošní ročník nedosahoval kvalit toho loňského, byl opět zdrojem inspirace a zajímavých myšlenek. O…
Jaké pluginy do WordPressu byste měli znát?
Připravili jsme pro vás stručný přehled základních pluginů, které v AITOMu používáme. Tyto pluginy jsou…
WordPress vs. redakční systém na míru? Podle čeho si vybrat?
Během plánování webových stránek narazíte na problém, jaký redakční systém zvolit. Obě varianty mají pro…
13 nejčastějších otázek e-shopů na EET
Elektronická evidence tržeb je strašák i pro e-shopy. Připravili jsme odpovědi na nejčastější dotazy k…
Které weby budou na WebTop100?
Letošní WebTop100 už pomalu klepe na dveře. Jako pokaždé má i tento rok AITOM svá…
Je ve vaší firmě web součástí obchodního procesu?
Mnoho firem stále vnímá webové stránky jako vizitku a ne jako prodejní kanál. Proč je…
Jak poznat kvalitní agenturu?
Vybrat si vývojáře webu nebo někoho na PPCčka není vůbec snadné. Připravili jsme pro vás…
7 věcí, která vám agentura sama od sebe neřekne
Máme pro vás 7 nejdůležitější věcí, která vám agentura nikdy neřekne, ale musíte si na…
Responzivní reklamy – další inovace v AdWords
Google AdWords připravil inovaci pro obsahovou síť – responzivní reklamy.
Jak zvolit tón komunikace?
Pokud chcete cílovou skupinu zaujmout a skutečně ji oslovit. Jak zvolit správný tón komunikace?
10 rad, jak zkrotit titulky
Staňte se mistry titulků! Pokud totiž nezaujmou titulky, přijde veškerá vaše snaha psát blog…
Změřte svoje písmenka
Měřit se dá samozřejmě úplně všechno, včetně obsahu. Máme pro vás pár tipů a měřící…