Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost…
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Proč je formát zásadní, aby se text dal číst?
Lidé na internetu nečtou, nýbrž text skenují. Přesto můžete psát tak, aby čtenáři vstřebali to…
Kdy je čas začít psát blog? Ideálně včera!
Prázdniny jsou pro většinu firem období, kdy klesají poptávky. Využijte volnější období a založte blog….
AITOMácké cestování aneb kam jsme se letos podívali?
Navrhujeme hravé infografiky. Třeba o tom, jak náš tým procestoval celý svět.
AITOM má svého zástupce ve Správní radě Asocice.BIZ
V AITOMu slavíme! Pavel Houser, výkonný ředitel AITOMu, byl k 1. 6. 2016 jmenován do…
Nalinkujte si linkbuilding
Kvalitní odkazový profil je jedním ze základních stavebních kamenů marketingové strategie. Jak budovat odkazový profil,…
Triky na copy pod mikroskopy
Ve středu jsme byli na copycampu s názvem Copy pod mikroskopy
Nejefektivnějším projektem roku 2015 se stává….
2. června proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Internet Effectiveness Awards. Přečtěte si, kdo získal prestižní ceny.
Souboj titánů: Alza vs. Heureka
Ve čtvrtek 19. 5. oznámila Alza do médií, že odchází z Heureky. Proč se tak…
AITOM se přidává k iniciativě Přichází cenzor
Myslíme si, že internet patří nám všem, my si tvoříme obsah a my bychom se…
Je lepší vyvíjet vodopádem nebo scrumem?
Vodopádová metoda nebo metoda scrum jsou různé přístupy k projektovému řízení a vývoji. Kde jsou…
Lesk a bída ghost buttonů
Nevýrazná tlačítka si získali popularitu před několika lety. Proč jsou tak populární a kde jsou…
Instagram testuje speciální profily pro firmy
Instagram nám včera představil nový design jako předzvěst dalších změn. A těmi budou tři nové…