Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
RevOpsCon je první konferencí Revenue Operations
RevOpsCon – první konference o metodice Revenue Operations v ČR se uskuteční 29. 5. 2024 v prostoru Fóra Karlín, Event…
Jak předejít ztrátě dat pro remarketing v systémech Google?
Od 1. března 2024 vstupuje v platnost nařízení EU známé jako Digital Markets Act, toto nařízení jmenuje…
Testování použitelnosti díl 6: Případové studie
Všechno jednou končí, i náš seriál o uživatelském testování. Nakonec vám přinášíme případové studie.
Testování použitelnosti díl 5: Jak probíhá testování
Máte domluvené testery, připravená scénář, takže se můžete pustit do samotného testování. Kolik lidí u…
Jak vybrat agenturu na PPC
Pro mnoho lidí je PPC stále tajemství. Podle čeho si vybrat agenturu, která by odvedla…
Testování použitelnosti díl 4: Navrhujeme scénář testování
Nemůžete po testerech chtít, aby otestovali vše. Proto si vybereme několik důležitých oblastí a připravíme…
Testování použitelnosti díl 3: Jak vybrat testery
Jak vybrat vhodné testery? A kolik testerů potřebuji?
Zpátky do školy na Copycamp
Proč napsat vlastní firmě nekrolog? Jak souvisí copywriting a brand? A proč vykostit text? O…
Testování použitelnosti díl 2: Testuji, tedy jsem
Existuje celá řada metod, jak použitelnost webových stránek testovat. Nyní si představíme několik základních metod…
Testování použitelnosti díl 1: Nenuťte uživatele přemýšlet
Nastavte web tak, aby nemuseli uživatelé přemýšlet. Odměnou vám budou konverze a spokojenější uživatelé, kteří…
8 tipů pro efektivní plánování
Nejvážnějším nedostatkem naší doby je nedostatek času. Plánovat si efektivně čas je umění. Jak to…
Jak snadno a rychle upravit XML feed?
Seznamte se s panem Mergadem. Je to vlastně software, který mí doplnit chybějící informace, pomoci…
Získejte nejlepšího obchodníka na světě!
Obchodní zástupce v době internetu nedává smysl. 3 důvody, proč je web lepší obchodník.
SEO audit – analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je první krok pro úspěšnou optimalizaci webových stránek pro vyhledávače.