Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost…
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Máme 3 medaile z WebTop100
Na WebTop100 jsme letos získali celkem 4 cenné medaile a to je o jednu…
Google Agency Day
AITOM se zúčastnil letošního Google Agency Day v Praze a rádi bychom se s…
LeasePlan slaví 20. narozeniny
Naši klienti jsou pro nás mnohem víc než jen čísly na fakturách. Jsou pro nás…
Držte nám palce na WebTop100 2015
Soutěž WebTop100 je za dveřmi. AITOM celý rok pracoval na projektech, které by mohl hrdě…
Testování použitelnosti díl 6: Případové studie
Všechno jednou končí, i náš seriál o uživatelském testování. Nakonec vám přinášíme případové studie.
Testování použitelnosti díl 5: Jak probíhá testování
Máte domluvené testery, připravená scénář, takže se můžete pustit do samotného testování. Kolik lidí u…
Jak vybrat agenturu na PPC
Pro mnoho lidí je PPC stále tajemství. Podle čeho si vybrat agenturu, která by odvedla…
Testování použitelnosti díl 4: Navrhujeme scénář testování
Nemůžete po testerech chtít, aby otestovali vše. Proto si vybereme několik důležitých oblastí a připravíme…
Testování použitelnosti díl 3: Jak vybrat testery
Jak vybrat vhodné testery? A kolik testerů potřebuji?
Zpátky do školy na Copycamp
Proč napsat vlastní firmě nekrolog? Jak souvisí copywriting a brand? A proč vykostit text? O…
Testování použitelnosti díl 2: Testuji, tedy jsem
Existuje celá řada metod, jak použitelnost webových stránek testovat. Nyní si představíme několik základních metod…
Testování použitelnosti díl 1: Nenuťte uživatele přemýšlet
Nastavte web tak, aby nemuseli uživatelé přemýšlet. Odměnou vám budou konverze a spokojenější uživatelé, kteří…