Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
RevOpsCon je první konferencí Revenue Operations
RevOpsCon – první konference o metodice Revenue Operations v ČR se uskuteční 29. 5. 2024 v prostoru Fóra Karlín, Event…
Jak předejít ztrátě dat pro remarketing v systémech Google?
Od 1. března 2024 vstupuje v platnost nařízení EU známé jako Digital Markets Act, toto nařízení jmenuje…
3 pilíře graficky vyváženého webu
Graficky zvládnutý web má perfektní vzhled a design, čitelné texty a především je funkční. Nefunkční…
Copywriter jméno mé: díl VII.
Copywriter je tu pro to, abyste mohli na webu číst kvalitní texty, které zaujmou a…
Jak vhodně vybrat redakční systém?
Je volba známého open source trefou do černého nebo zvolit jiný systém pro správu obsahu?…
Amista rozumí fondům, my webům
Tvorba webových stránek s responzivním designem a dvěma jazykovými mutacemi.
AITOM má svou firemní brožuru!
AITOM představuje svou firemní brožuru, která vás provede všemi službami, kterými pomáháme našim klientům s…
Linkbuilding je prací trpělivou: díl VI.
Weby prošpikované bezhlavě zpětnými odkaz – i tak někdy končívá snaha o linkbuilding. Proč jít…
Otravujte zákazníky sofistikovaněji
MailChimp je komplexní nástroj pro správu vašich e-mailových kampaní a dnes se podíváme na funkci…
Responzivní web pro Plas: seznamte se!
Vrhli jsme se na tvorbu nového responzivního webu pro společnost PLAS, specialistu na stínící techniku.
Změřte sílu své kampaně: díl V.
Google Analytics je chytrý, nezbytný a zadarmo už víme, tentokrát s praktickými ukázkami vyhodnocení kampaně.
Proč objevit Google Analytics: díl IV.
Tento díl je určen těm, kdo se snaží dovést web k obrazu svému, ale nemají…
Okuste chutnější web Knorru!
Značka Knorr má u Aitomu své dlouholeté místo. Máme za sebou např. tvorbu webu BohatyBujon.cz…
Rozklíčujte klíčová slova v Collabimu: díl III.
V tomto díle si představíme práci s nástrojem Collabim, který ví, pod kterými klíčovými slovy…