Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost…
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Nový B2B web Jägermeisteru
Jak pomáháme Jägermeisteru s přechodem na online v B2B? A jak mu nový web pomáhá…
Nový web pro ministerstvo: Proč úspěch stojí na vstupní studii
Proč u každého webu začínáme důkladnou vstupní studií? A čím je specifická práce na robustním…
Nový web pro Ministerstvo zahraničních věcí
Poslechněte si, jak jsou lidé z Ministerstva zahraničních věcí spokojeni se spoluprací s námi na…
Využití Salesforce CRM a Active Campaign pro automatizaci v B2B
Využití robustního a drahého CRM – Salesforce V roce 2020 se AITOM rozhodl zainvestovat do technologií, které…
Jak jsme tvořili zadání pro web Českého hydrometeorologického ústavu
Jak jsme tvořili zadání pro nový robustní web Českého hydrometeorologického ústavu? Přečtěte si náš nový…
Robustní web pro českou meteorologii
Co nás naučil nový ambiciózní projekt pro Český hydrometeorologický ústav? A jak jako agentura uspět…
Digitální transformace B2B firem: není čas čekat
Co je nejdůležitější zvládnout při digitalizaci B2B firmy? Přečtěte si praktické tipy a zkušenosti z…
Nový kariérní web pro Globus
Jak na dobrý kariérní web, který přivede kvalitní kandidáty a ušetří práci HR oddělení? Přečtěte…
Jak na SEO článek: upoutejte lidi i vyhledávače
Chcete psát články na blog, které se budou zobrazovat na vysokých pozicích ve vyhledávání? Přečtěte…
Textujete web? Vyhněte se těmto 7 častým chybám
Potřebujete vytvořit nové texty na web nebo přepsat staré? Přečtěte si 7 častých chyb, kterým…
Vstupní studie: 3 oblasti, na které se vás v ní možná ještě nikdo nezeptal
Přečtěte si, proč do vstupní studie pro tvorbu webu zahrnujeme také e-mailing, automatizaci procesů a…
Trend: Sociální sítě dobývá vertikální formát reklam
Objevte vertikální formát – rostoucí fenomén reklamy na sociálních sítích. Vytvořte svá první vertikální…