Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Ocenění pro RevOps na Fenix Awards
WE ARE CELEBRATING MASTERY IN BUSINESS! Na velkolepě pojatém galavečeru 11. ročníku soutěže Fenix Awards pořádaném…
RevOpsCon je první konferencí Revenue Operations
RevOpsCon – první konference o metodice Revenue Operations v ČR se uskuteční 29. 5. 2024 v prostoru Fóra Karlín, Event…
Marketing & diplomacie. U velkého klienta potřebujete obojí
O úspěchu nového webu či projektu rozhoduje jedna hrací karta: vztahy. Nejen mezi klientem a…
Microinfluenceři: jak a proč s nimi spolupracovat
5 věcí, které byste měli vědět, pokud zvažujete spolupráci s microinfluencery. Nejsilnější kartou je autenticita….
Strategie pro velký kariérní web
Jaké principy jsme uplatnili při tvorbě velkého kariérního webu pro firmu ČEPRO. A jaké postupy…
Online projekt bez přípravy? Cesta do pekla!
V AITOMu začínáme s projekty odzadu. Přesnou definicí toho, kam se s online projektem chceme…
NAŠE WEBINÁŘE O ONLINE MARKETINGU
Využijte zkušenosti našich specialistů na online marketing a inspirujte se AITOMovými webináři. Získáte přehled o…
HR marketing v době digitalizace aneb Jak na dobrý kariérní web?
Spolu s námi pro vás vysílali zástupci Welcome to the Jungle, Edenred a Heineken a…
3 základní kroky k analýze konkurence
Během pár desítek minut vás konkurence inspiruje k vylepšení vašeho webu. Postupně hledejte, čím vás…
5 nástrojů, které vám pomohou zlepšit výkon webu
O každém z nástrojů by šla napsat série článků. Berte tedy náš seznam jako praktickou…
5 kroků k úspěšnému webináři
Webinář: Zaujme vaši cílovou skupinu. Přinese nové poptávky nebo kontakty. Rozšíří o vás povědomí…
AITOM čte: Svět bez stížností
Nedávno jsme se v AITOMu vrátili k tradici společného čtení knížek, které přináší spoustu benefitů….
Online marketing v bouřlivé době: stručný manuál, jak získat náskok
Korona krize přirozeně přináší nejistotu a obavy. Na druhou stranu je obrovskou příležitostí. Podívat se…
Správný čas na nový přístup!
Období které poslední týdny zažíváme, vnímáme jako příležitost začít se na online marketing. Sledujeme trendy…