Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Zkoumání BowTie Funnelu (trychtýře) a logiky schované za cestou zákazníka.
Trychtýře, setrvačníky a další, ach jo! Pamatujete si na ty časy ve škole, kdy jste 47…
Jak náš e-learning zvedl B2B klientovi prodeje
Objevte nové možnosti online řešení pro svůj B2B business. V AITOMu pro vás navrhneme chytrý…
Ušetřete čas a peníze s reportingem – plně ho automatizujte
Ušetřete čas a peníze pomocí automatizovaného reportingu. Přečtěte si v našem článku, jak na to.
Proč podporujeme Dětské krizové centrum
Díky našim partnerům můžeme pomáhat dětskému krizovému centru a zajistit tak podporu ohroženým dětem.
Záludná past firemních webů na 14 písmen
Jak správně na obsah webu? Přečtěte si, na jakých 7 otázek byste si měli umět…
Je čas využívat data a automatizovat
Ať už jste B2C e-shop nebo B2B firma, právě teď se vám vyplatí pořádně se…
5 nejčastějších chyb při zadávání webu
Jak se vyhnout nejčastějším přešlapům a nezapomenout na nic podstatného? Co všechno vzít v úvahu,…
První místo na WebTOP100 2020! Náš konfigurátor přivedl zákazníky z obchodu do e-shopu
Slavíme zlatou medaili z prestižní soutěže WebTOP100 v kategorii Digitální transformace. Přenesli jsme do onlinu…
Facebook odstranil pravidlo 20 % textu v reklamním obrázku
Úleva pro kampaňové specialisty přišla po mnoha letech, kdy si u části reklam nemohli být…
Google překvapil PPCčkaře: nově nezobrazuje málo zadávané vyhledávací dotazy
Google přestal v analýzách zobrazovat dotazy, které mají „málo“ impresí. A to i ty, které…
Kariérní web ČEPRO: Investice do náboru, která se vrátila
Společnost ČEPRO za námi přišla s přáním mít moderní kariérní web, který představí jako spolehlivého…
Brandstorming 2020: naše inspirace z konference
Je fajn podívat se jejich očima na Brandstorming. Co v budování značek funguje.
Google Analytics: jak vyloučit “?fbclid” a podobné URL parametry?
V nástroji Google Analytics se vysktytují URL obsahující například ?fbclid… nebo hsa_net… ? není těžké…