Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost…
Vliv RevOps na Customer Lifetime Value pro B2B společnosti
V dnešním konkurenčním prostředí je pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch klíčové pochopit a maximalizovat Customer Lifetime…
Google Analytics: jak vyloučit “?fbclid” a podobné URL parametry?
V nástroji Google Analytics se vysktytují URL obsahující například ?fbclid… nebo hsa_net… ? není těžké…
BILLA Gustoacademy: Jak jsme stavěli B2C projekt pro desetitisíce uživatelů
Společnost BILLA za námi přišla s nápadem vytvořit Gastro portál a vznikl projekt, který zatím…
AITOM přednáší live – online marketing po COVIDu
Online přednáška na téma 3 základní kroky ke zvýšení zisků z vašeho webu. Online marketing…
Marketing & diplomacie. U velkého klienta potřebujete obojí
O úspěchu nového webu či projektu rozhoduje jedna hrací karta: vztahy. Nejen mezi klientem a…
Microinfluenceři: jak a proč s nimi spolupracovat
5 věcí, které byste měli vědět, pokud zvažujete spolupráci s microinfluencery. Nejsilnější kartou je autenticita….
Strategie pro velký kariérní web
Jaké principy jsme uplatnili při tvorbě velkého kariérního webu pro firmu ČEPRO. A jaké postupy…
Online projekt bez přípravy? Cesta do pekla!
V AITOMu začínáme s projekty odzadu. Přesnou definicí toho, kam se s online projektem chceme…
NAŠE WEBINÁŘE O ONLINE MARKETINGU
Využijte zkušenosti našich specialistů na online marketing a inspirujte se AITOMovými webináři. Získáte přehled o…
HR marketing v době digitalizace aneb Jak na dobrý kariérní web?
Spolu s námi pro vás vysílali zástupci Welcome to the Jungle, Edenred a Heineken a…
3 základní kroky k analýze konkurence
Během pár desítek minut vás konkurence inspiruje k vylepšení vašeho webu. Postupně hledejte, čím vás…
5 nástrojů, které vám pomohou zlepšit výkon webu
O každém z nástrojů by šla napsat série článků. Berte tedy náš seznam jako praktickou…
5 kroků k úspěšnému webináři
Webinář: Zaujme vaši cílovou skupinu. Přinese nové poptávky nebo kontakty. Rozšíří o vás povědomí…