Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
RevOpsCon je první konferencí Revenue Operations
RevOpsCon – první konference o metodice Revenue Operations v ČR se uskuteční 29. 5. 2024 v prostoru Fóra Karlín, Event…
Jak předejít ztrátě dat pro remarketing v systémech Google?
Od 1. března 2024 vstupuje v platnost nařízení EU známé jako Digital Markets Act, toto nařízení jmenuje…
Případová studie: (NE)kampaň pro Dětské krizové centrum
Přečtěte si, jak vznikala kampaň na sociální sítě pro Dětské krizové centrum. Cílem bylo…
Rozšířené textové inzeráty: Mají vliv na prokliky?
Určitě si každý PPC specialista všiml, že od 23. srpna se nám rozšířily rozšířené textové…
WebExpo očima AITOmáků
WebExpo je každoroční festival, kde se scházejí web developeři všeho druhu, UXáci ale i management….
Recenze: 7 návyků skutečně efektivních lidí
Tahle kniha není ani v nejmenším o efektivitě a dokonce ani o návycích. Je o…
Jak vytěžit Google Grants na maximum
Poslední díl seriálu o Ads Grants je tady. Už víte k čemu program Grants slouží…
Jak získat Grants krok za krokem
V minulém článku jsme vám představili Ad Grants, nyní vám ukážeme přehledně, jak grant získat….
10 000 $ měsíčně pro neziskovky aneb co je to Google Ad Grants?
Pro mnohé je to neznámý název zahalený tajemstvím. Přitom se pod ním skrývá projekt z…
Proč Adwords Express ničí dobré PPC?
V českém světě PPC se v praxi používají 3 systémy na správu kampaní. Přečtěte si…
Jak špehovat zákazníky na webu
Špehování a není to nefér? Není, jen jim koukejte pod ruce. Představíme vám nástroje, které…
Jak na stránky, které zaujmou do 1 vteřiny
Víte, jak se říká, že nám stačí 1 vteřina, abychom si vytvořili názor na něco,…
Víme, jakou reklamu lidi nesnáší!
Jak vnímají uživatelé remarketing? Jakou reklamu lidé nejraději vidí. Podělíme se o data z našeho…
S jakou vizí přichází nový CEO?
Vedení AITOMu Jakub Provazník. Většina z vás si ho pamatuje jako našeho dlouholetého obchodního ředitele….