Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
RevOpsCon je první konferencí Revenue Operations
RevOpsCon – první konference o metodice Revenue Operations v ČR se uskuteční 29. 5. 2024 v prostoru Fóra Karlín, Event…
Jak předejít ztrátě dat pro remarketing v systémech Google?
Od 1. března 2024 vstupuje v platnost nařízení EU známé jako Digital Markets Act, toto nařízení jmenuje…
AITOM mění CEO
Od 1.7.2018 Mění AITOM vedení. Proč se bude měnit ředitel a jak vlastně najdete nového…
Google mění tvář, změní se také služby?
Na konci června Google oznámil rebranding. Mění se vizuální identita i názvy některých služeb, jiné…
Recenze: Začněte s PROČ?
Tahle kniha vás přinutí ptát se po smyslu, toho co děláte. Bohužel se místy dost…
Jak se připravit na GDPR
Co je GDPR jsme si vysvětlili v předchozím článku, znovu si jej přečtěte, hlevně pokud…
Strašák jménem GDPR a proč se ho nebát
O GDPR slyšel každý a většina firem se ho bojí. Často zbytečně. Pokud jste dodržovali…
Jak vznikal web pro kongresovou Prahu
V dubnu jsme navrhovali nový web pro Prague Convention Bureau – organizaci, která pomáhá organizovat…
41 % uživatelů reklama štve. Co ta vaše?
GDPR je největší šance pro marketéry, jak začít dělat svou práci pořádně nebo alespoň se…
Proč není homepage důležitá?
České e-shopy i webové stránky velmi často přeceňují význam domovských stránek tzv. homepage. Často naopak…
Jak vymyslet název, který si všichni zapamatují
Tentokrát se zaměříme na název brandu či produktu. Protože přiznejme si, že je důležité, aby…
Březen 2018: Letem internetem
Sledujeme digitální svět za vás. Za březen se nese v duchu kauz a boje okolo…
Recenze: Osobnosti Plus
Březnovou knihou měsíce byly Osobnosti Plus od Florence Littauer. Kniha představuje rysy všech temperamentů a…
Postřehy z BrandStormingu 2018
V polovině března jsme se zúčastnili konference Brandstorming, která se letos konala v kině Royal….